سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/رئیس دانشکده علوم پایه رودهن:

حرکت انتخابات، یک حرکت رو به جلو است

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: ظرفیت حرکت انتخابات، یک حرکت رو به جلو است و ما را به ظرفیت ‏های بالاتری رهنمون می ‏سازد.

علی چیتگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: انتخابات می‏ تواند فضایی را به وجود بیاورد که کشور را بالنده ‏تر کند؛ به دلیل همین ظرفیت است که معمولاً انتخابات همواره در کشور ما مطمح نظر دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: برخی کاندیداها شفافیت فکری و رفتاری کمی دارند و امروز با فقر پژوهش اجتماعی و نظرسنجی معتبر در زمینه انتخابات مواجه هستیم.

چیتگر افزود: فراگیری جامعه در انتخابات به منزله پشتوانه ملی در سطح داخلی و اعتبار نظام در سطح بین‏ المللی و منطقه‏ ای است.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از حضور فعال مردم در صحنه انتخابات خبر داد و افزود: در بین کاندیداها افرادی هستند که به دلایل متعدد حاضر نیستند، همه آنچه را در ذهن دارند، بیان کنند و شفافیت فکری و رفتاری کمی دارند؛ به این دلیل، ما با فقر پژوهش اجتماعی و نظرسنجی معتبر مواجه هستیم.

وی ادامه داد: کاندیداها باید دید سیاسی وسیع و ملی داشته باشند و تغییراتی رو به تازگی در گفتار سیاسی‏ شان باشد تا بتوانند نیازهای به حق جوانان را برطرف کنند.

چیتگر افزود: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با هدف و نگاه کارشناسانه نیازمند توجه عموم به ویژه دانشگاهیان است و از آثار و برکات شایسته ‏ای برای نظام دینی برخوردار است.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه بیان مسائل اقتصادی و یارانه‏ ها نقطه مشترک تمام کاندیداهاست تصریح کرد: انتخابات در کشور ما واقعی است و آرای مردم تصنعی نیست./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.