سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز:

بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی خاورمیانه افتتاح شد

نخستین و بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی خاورمیانه امروز افتتاح شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران  بزرگترین بیمارستان فوق‌ تخصصی توانبخشی به وسعت 4 هکتار در منطقه دارآباد تهران با حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور، افتتاح و آغاز به کار کرد.

رامین کردی، رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی نور افشار در مراسم افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: این مجموعه پس از 12 سال پیگیری کار ساخت امروز به بهره‌برداری رسید که زمین آن توسط مرحوم نور افشار 50 سال پیش برای ارائه خدمات به کودکان فلج وقف شده بود.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نور افشار گفت: کودکانی که مشکلات حرکتی دارند بزرگسالان که دچار عارضه ستون فقرات هستند، جانبازان و ورزشکاران که به دلیل آسیب‌های ورزشی از فعالیت محروم می‌شوند می‌توانند از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

 

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک به کمک دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره‌های کوتاه مدت فوق تخصصی و تخصصی پژوهش محور در بیمارستان نور افشار آغاز شود.

بنا به اين گزارش: این بیمارستان شامل 4 بخش پیشگیری، خدمات درمانی شامل ارتوپدی عضلانی - اسکلتی، ستون فقرات، پزشکی - ورزشی و بخش درمانی شامل آب درمانی، بازتوانی عصبی - حرکتی کاردرمانی است.

همچنین طی توافقنامه‌ای که با دانشگاه علوم پزشکی تهران منعقد شده خدمات آموزشی - پژوهشی مناسبی در این بیمارستان آغاز می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.