سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادداشت/

وقت هنر نمایی شورای نگهبان رسیده است

ملت سر فراز ایران همچون گذشته، عمل به مُر قانون اساسی را از شورای محترم نگهبان می‌طلبد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، طلیعه انقلاب اسلامی ایران و ایجاد حکومت شیعه در جهان معادلات ابر قدرت‌های جهان برهم زد و دیگر تنها اندیشه شرق و غرب نبود که بر جهان حکم می‌راند، بلکه ضلع سومی پیدا شده بود که با گفتمان قوی خود دشمن درجه یک مارکسیسم و لیبرالیسم بود، شعارش نه شرقی نه غربی بود و فریاد می‌کشید جنگ جنگ تا رفع فتنه از جهان، "الله اکبر" مانیفست این نظام در برابر اومانیسم، اسلام ناب محمدی روح و جانش، ولایت مطلقه فقیه فصل الخطاب و رهبرش بود.

هیچ چیز مانعش نبود حتی ترور بزرگترین تئورسین‌های انقلاب مثل مطهری و بهشتی، 8 سال جنگ تحمیلی و حتی تحریم‌های 34 ساله؛ هیچگاه زیر بار این فشارها شانه خالی نکرد. حتی اگر رفیقانش جازدند و برخی انقلابی‎ها ضد انقلاب شدند.

 روی شانه مردم به راه خودش ادامه داد و هنوز فریاد می‌زند (هیهات من‌الذله)هنوز فریاد مردمش این است که (تاشرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ماهستیم) اگر همرهان دیروز جابزنند و یأس و ناامیدی را فریاد بکشند و سیاه نمایی کنند و با اسراییل سر جنگ نداشته باشند، ملت هنوز هم معتقدند (اسراییل باید از بین برود).

این انقلاب تا زمانی که مردم زیارت عاشورا می‌خوانند پیش خواهد رفت و هیچ فشار و تهدیدی آن را از مسیر اصلیش خارج نخواهد کرد.

امروز باز عرصه‌ای دیگر برای مبارزه، باز شده و در مقابل همان یاران ناهمراه و دوستان بی‌بصیرت، همان سست عنصران و اغنیای درد نکشیده. اما این انقلاب همچنان محکم با نهادهای انقلابیش و مردم مسلمانش به پیش خواهد رفت.

و امروز روز هنر نمایی شورای نگهبان است که میراث بزرگ انقلاب را با عمل دقیق به قانون همچون گذشته گامی به پیش برد و در این مصاف سخت حق و باطل و در زیر فشارها ملت مسلمان ایران را که با قدرت حامی این شورای محترم است را فراموش نکند.

ملت سر فراز ایران همچون گذشته، عمل به مُر قانون اساسی را از شورای محترم نگهبان می‌طلبد تا ان‌شاءالله این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد. چراکه روزهای سخت 88 هرگز فراموش نمی‌شود و توقع می‌رود عاملان این حوادث براحتی با رای شورای نگهبان تطهیر نشوند. البته رای شورای نگهبان عین قانون است و البته مردم پشت سر این نهاد انقلابی ایستاده‌اند.

یادداشت: مجید کمالی‌زاده

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.