سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با شرکت کشورهای حاشیه اقیانوس هند؛

کارگاه آموزشی سیستم اطلاعات بازار کار برگزار شد

کارگاه آموزشی اهمیت سیستم اطلاعات بازار کار در محیط در حال تغییر با شرکت نمایندگان فنی و حرفه ای شوراهای موریس، سریلانکا، اندونزی و تایلند صبح امروز در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در کارگاه آموزش اهمیت سیستم اطلاعات بازار کار در محیط در حال تغییر در ابتدا مدیر کل فنی و حرفه ای جزیره موریس به معرفی بخشهای فعال این کشور در حوزه فنی و حرفه ای و میزان اشتغال موجود در این کشور با استفاده از آموزشهای مهارتی پرداخت.
مصطفی مادر باکس همچنین از آموزشهای فنی و حرفه ای به عنوان لازمه توسعه صنعت و تأمین نیاز بازار کارنام برد که باید به آن پرداخته شود.
وی همچنین به تغییرات روز به روز فناوری و تکنولوژی در جهان و ضرورت هماهنگی با این پیشرفت ها اشاره و تصریح کرد: در این خصوص و به منظور هماهنگ شدن با تکنولوژی روز، بیش از پیش به اهمیت یکپارچه شدن منطقه ای به منظور تعامل اطلاعات پی می بریم که با توجه به حضور کشورهای حوزه اقیانوس هند در این کارگاه می توانیم به تبادل اطلاعات و معرفی  ظرفیت در توانایی های خود در حوزه مهارت پرداخته ، نقطه نظرات خود را مطرح کنیم.
مدیر کل فنی و حرفه ای موریس هم چنین تأکید کرد: در حال حاضر کشور ها نیاز آموزش فنی و حرفه ای شان را متناسب با بازار کار جهانی ارایه می دهند که این امر با توجه به یکپارچه و مسئله جهانی شدن بسیار حائز اهمیت است چراکه  افراد در نقطه ای از جهان به نقطه دیگری می روند تا آموزشهای لازم را هم گام با کشورهای دیگر بدست آورند.
بر اساس این گزارش : در ادامه مصطفی مادر باکس به معرفی مدل TVEC که در واقع برنامه اصلی آموزشی مهارتی و بانک اطلاعات افراد جویای کار و میزان اشتغال ایجاد شده در این کشور را در بر میگیرد؛ پرداخت و به سؤالهای حضار پاسخ گفت.
این گزارش می افزاید: در ادامه نمایندگان کشورهای سریلانکا، اندونزی ، تایلند نیز به معرفی وظرفیت های آموزشی خود پرداخته و اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار دیگر شرکت کنندگان قرار دادند.
گفتنی است: این کارگاه در راستای نخستین جشنواره بین المللی مهارت و اشتغال به منظور کسب تجربه ای سایر کشورها و آشنایی با سیستم آموزش کشورهای حوزه اقیانوس هند برگزار شد./ل
برچسب ها: موریس ، کارگاه ، تکنولوژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.