سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

لزوم توسعه صنعتي قم همراه با رويكرد فرهنگي

مدير حوزه‌های علميه سراسر کشور بر ضرورت توسعه صنعتي استان قم همراه با رويكرد فرهنگي تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري در ديدار مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم با وی گفت: اینکه جاي بسي خوشحالي است كه ما در كنار بحث حوزه‌هاي علميه و بارگاه كريمه اهل بيت(ع) قم را يك شهر پيشرفته نيز بدانيم.
وي با بيان اينكه توسعه استان از نظر صنعت منافاتي با بعد فرهنگي و ديني قم ندارد، افزود: معتقديم اگر بخواهيم آموزه‌ها و مكتب اهل بيت(ع) را در جهان منتشر كنيم.
عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: بايد در قم يك مدل و نمونه جامعه پيشرفته و توسعه يافته همه جانبه را به نمايش بگذاريم تا هر بازديد كننده ايي كه از جهان به قم آمد شاهد باشد همانطور كه طلبه‌ها در كسب معارف اهل بيت(ع) مشغول هستند و در اين شهر هيچ بيكار و فقري وجود ندارد و اشتغال آن پايدار است.
آیت الله حسینی بوشهری با تأكيد بر اينكه آموزه‌هاي اهل بيت(ع) تك بعدي نيست، گفت: كساني كه دين را خلاصه مي‌كنند در عبادات، تنها بخشي از دين را شناخته اند و دين اگر بعد عبادي دارد، بعد اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي هم دارد و دين بدنبال تامين دنيا و آخرت انسانهاست.
آیت الله حسینی بوشهری گفت: امروز صنعت و توليد ما با تحريم هاي دشمنان انقلاب روبروست ولي همين تحريم‌ها و محدوديت ها نيز به نفع ايران تمام شده است زيرا ما مجبور شديم براي تأمين نيازهاي خود تلاش بيشتري بكنيم و درهمين راستا در بخش‌هاي بسياري به خود كفايي و پيشرفت‌هاي چشم گيري رسيده ايم/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.