سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حج خبر داد؛

عرضه رایگان نرم افزارهای بعثه مقام معظم رهبری در فضای مجازی

مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری از عرضه رایگان نرم افزارهای تولیدی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین برکت رضایی اظهار کرد: عرضه رایگان 12 عنوان نرم افزار فاخر و ارزشمند در فضای وب با هدف توسعه نشر معارف اهل بیت (ع) و تسهیل در امر پژوهش همه علاقه مندان در اقصی نقاط دنیا صورت پذیرفته است.
وی با بیان اینکه این 12 نرم افزار در سال 91 رونمایی شده‌اند، ادامه داد: نرم افزار کتابخانه جامع حج، همراه زائر، اعتقادات و پاسخ به شبهات، زائر، عتبات عالیات و سوریه، مکتبه الحج، اسرار و معارف حج، احکام و مناسک حج، اماکن و آثار اسلامی، سفرنامه و خاطرات حج، راهیان آسمان و مسافر قبله است.
مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری به معرفی این آثار پرداخت و گفت: کتابخانه جامع حج، متن کامل 700 جلد کتاب در موضوعات احکام و مناسک حج، اسرار و معارف حج، اعتقادات و پاسخ به شبهات، تاریخ مکه و مدینه، سفرنامه و خاطرات، مباحث اجتماعی و سیاسی حج، عتبات عالیات و سوریه، ادعیه و حدیث، نشریات و مرجع است.
وی افزود: در این نرم افزار متن «کتاب الحج»، «کتاب العمرة» و «کتاب المزار» برگرفته از 262 عنوان اثر فقهی و حدیثی شیعه، به همراه متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی استاد فولادوند، 10 عنوان لغت نامه معتبر با قابلیت جستجو و ارتباط با متون برنامه، 200 قطعه تصویر از اماکن مذهبی مکه، مدینه، کربلا، نجف، کوفه و سوریه و بیش از 60 عنوان فیلم، صوت و نرم افزارهای اسلامی ویژه تلفن همراه گنجانده شده است.
وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای دانلود این نرم افزارها به پایگاه اطلاع رسانی حج مراجعه کنند/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.