سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

افتتاح بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در مازندران

تاکنون بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران استاندار مازندران در جلسه شورای مسکن استان گفت : ایجاد فضای سبز و طراحی سازه‌های مسکن مهر با الهام از معماری سنتی مازندران باید در طرح مسکن مهر استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

طاهایی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نظام مهندسی، پیمانکاران و ناظرین در راستای حل برخی مسایل پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر استان به منظور افتتاح این پروژه‌ها در دولت دهم اهتمام جدی کنند.

وی با اعلام اینکه از سال 88 تا به امروز بیش از یک هزار و 760 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر از سوی بانک مسکن استان پرداخت شده است، گفت: بانک‌های عامل نسبت به اعطای تسهیلات در این راستا در ایام باقی مانده دولت دهم اهتمام کنند.

اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه در دولت دهم مازندران شاهد چهار مورد بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر بود، گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران 7 هزار و 42 واحد مسکن مهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته که از این تعداد 4 هزار و 111 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، یک هزار و 724 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و یک هزار و 207 واحد در بافت های فرسوده مورد افتتاح قرار گرفت./س

برچسب ها: افتتاح ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.