سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قالیباف هفته آینده راهی استانهای شمالی می‌شود

دبیر ستادهای استانهای شمالی محمدباقر قالیباف در رشت گفت: قالیباف هفته آینده راهی استانهای شمالی می شود.

به گزارش گروه ويژه‌نامه انتخابات باشگاه خبرنگاران، "محمد پور موسوی" اظهار داشت: هفته آینده محمدباقر قالیباف برای دیدار با مردم های استانهای گیلان، مازندران، گلستان، سمنان راهی این خطه از کشور عزیزمان  می‌شود.
 
دبیر ستاد استانهای شمالی "محمدباقر قالیباف" در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه مبنی ثبت نام آقایان هاشمی و مشایی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از اول هم مشخص بود که انتخابات 3 قطبی خواهد بود و رقابت بین کاندیدای اصولگرایان ، دولت و اصلاح طلبان خواهد بود.
 
پورموسوی در پاسخ به سوال ديگري  درباره خبرهای منتشر شده مبنی بر کنارگیری اعضای ائتلاف پیشرفت به نفع آقای جلیلی گفت: این خبر رو بنده ام شنیدم اما اصل خبر توسط مظفر رئیس ستادائتلاف رد شده است.
 
پورموسوی عنوان کرد که نتایج نظرسنجی‌ها در حال حاضر به نفع قالیباف است و ایشان نفر اول هستند و بعد از ایشان جناب‌آقای دکتر ولایتی هستند باید صبر کرد تا نتایج نهایی  نظر سنجی ها مشخص بشود و کسی که بیشترین اقبال مردمی رو داشته باشه کاندید ائتلاف  پیشرفت خواهد بود خواهد بود.
 
عضو ارشد ستاد قالیباف در پاسخ به این سوال که  امکان دارد کاندیدای نهایی  غیر از این سه عضو ائتلاف باشد؟ بله ممکن است  کاندیدای بهتری با افبالیت مردمی و دارای برنامه باشد که  در آینده به جمع ائتلاف بپیونده و یا گزینه ائتلاف باشد.
 
انتهای پیام/

منيع: خبرگزاري تسنيم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.