سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انتشاررساله زیست محیطی در قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: نظرات مراجع تقلید در مورد محیط زیست در قالب کتابی با عنوان «رساله زیست محیطی» منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمود علی رکنی با اشاره به ضرورت پیاده‌سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در همه حوزه‌ها اظهار کرد: نقشه راه حفاظت از محیط زیست کشور بر همین اساس تهیه شده زیرا در اسلام سفارش فراوانی مبنی بر حفظ طبیعت وجود دارد و آموزه‌های دینی ما بر این مسئله تاکید کرده‌اند.
وی افزود: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باید به عنوان یک الگوی برتر و پیشرفته از سوی همه مسئولان و دستگاه‌ها در رده‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد و همه نهادها برنامه‌ریزی برای رسیدن به این الگو را در دستور کار قرار دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با تاکید بر ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در زمینه حفاظت از محیط زیست در میان جوانان و نوجوانان گفت: در حوزه محیط زیست تاکنون استفتائاتی از مراجع تقلید صورت گرفته که با به روز رسانی آنها سعی داریم دیدگاه‌ها و نظرات مراجع عظام را در اختیار عموم مردم قرار دهیم.
وی افزود: این نظرات در قالب کتابی با عنوان «رساله زیست محیطی» و در راستای برداشتن گامی عملی در رسیدن به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در حوزه محیط زیست چاپ و منتشر می‌شوند/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.