سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی استارت خورد

عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: یکی از مشکلات اخیر بسیاری از مناطق کشور خشکسالی مزارع کشاورزی آنان است که با تصویب طرح ملزم شدن وزارت نفت به تأمین اعتبار ۲۰ درصدی برای برق دار کردن چاه های کشاورزی این معضل مرتفع شده و زمینه خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی را برای کشور فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس   نادر فریدونی با بیان اینکه بررسی شفافی که اکنون در خصوص بودجه صورت می‌گیرد موجبات بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور می‌شود، افزود: با توجهی که از سوی مجلس شورای اسلامی به بخش تولید در تصویب لایحه بودجه صورت گرفته رشد اقتصادی در سال جاری بی‌شک اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توجه مجلس به تصویب بودجه‌های عمرانی نشان از تلاش این ارگان برای رشد کشور دارد، تصریح کرد: بخش تولید و صنعت از جمله‌ بخش‌هایی هستند که توجه به آن‌ها ضامن رشد اقتصادی کشور و عدم وابستگی به واردات و خروج ارز می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به بررسی مبحث درآمدی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس، گفت: توجه به بخش تولید و تصویب طرح‌هایی که مبنی بر حمایت از صنعت و تولید داخل است نشان دهنده وجود وضعیت بهتر برای سال جاری است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به تصویب نشدن برداشت از صندوق ملی توسعه با هدف احیای بخش صنعت، در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه تنها طرحی که تاکنون در بخش رشد صنعت تصویب نشده همین طرح بوده است.

وی با بیان اینکه تصویب طرحی با موضوع ملزم شدن وزارت نفت به تأمین اعتبار ۲۰ درصدی برای برق دار کردن چاه های کشاورزی، افزود: با تصویب این طرح مشکل بی‌آبی در بسیاری از روستا‌های کشور مرتفع شده و حجم تولیدات کشاورزی به این ترتیب افزایش میابد.

فریدونی ادامه داد: یکی از مشکلات اخیر بسیاری از مناطق کشور خشکسالی مزارع کشاورزی آنان است که با تصویب طرح فوق این معضل مرتفع شده و زمینه خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی را برای کشور فراهم می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به خوبی از تبعات رشد بخش تولیدی در کشور مطلع بوده و تمام تلاش خود را برای تصویب چنینی طرح‌هایی انجام می‌دهند./س

برچسب ها: خودکفایی ، کشاورزی ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.