سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد علیپور:

تلاش و انگیزه ملی پوشان راگبی قابل ستایش است

رییس فدراسیون انجمن ها ی ورزشی در بازدید از اردوی امادگی تیم ملی راگبی کشورمان، ابراز امیدواری کرد این تیم در رقابتهای آسیایی مالزی برابر حریفان قدر، بدون واهمه و با انگیزه بالا به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم که در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، محمد علیپور خطاب به اعضای تیم ملی راگبی گفت: من سال گذشته در جریان رقابتهای اسیایی بودم و امکانات خوب رقبا را از نزدیک مشاهده کردم اما با این وجود تیم ملی ما بازیهای خوبی ارایه داد و باقدرت ظاهر شد.

وی افزود: مالزی حریف خوبی است و با برگزاری اردوهای خارجی توانسته خود را مطرح کند، اما باور دارم که شما با وجود مشکلات مالی و امکانات کم، در کوالالامپور با انگیزه بالا و تلاش مضاعف به میدان خواهید رفت.

علیپور در ادامه گفت: از زحمات یکایک مربیان و ملی پوشان ممنون هستم و امیدوارم که در پرتو حمایت بیشتر مسوولان بتوانیم این رشته مهیج و پرطرفدار را بیش از پیش در سطح کشور توسعه بدهیم.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی همچنین از زحمات حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی و دیگر مسوولان این انجمن را ستود و برای تیم ملی راگبی اعزامی به مسابقات آسیای مالزی آرزوی موفقیت نمود.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم محمد علیپور هدایایی را به اعضای تیم ملی راگبی اهدا نمود.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی سپس با حضور در دفتر انجمن ورزشی های هوایی و دراگون بوت، با مسوولان و کارکنان این 2 انجمن به بحث و تبادل نظر پرداخت و رهنمودهای لازم را به آنان ارایه داد./زر
برچسب ها: راگبی ، ملی پوشان ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.