سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان میزبان اردوی تیم ملی سنگنوردی کشور

برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی سنگنوردی اردوی تیم ملی کشورمان با شرکت 25 سنگنورد در زنجان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرپرست اردوی تیم ملی سنگنوردی کشور با اعلام این خبر گفت: اردوی تیم ملی سنگنوردی کشورمان در 2 بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان در سالن اختصاصی سنگنوردی و شش هزار نفری زنجان در حال برگزاریست.

سید حمید صدیقیان افزود: این اردو به منظور کسب آمادگی تیم ملی کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی است.

صدیقیان در خصوص وضعیت اردو گفت: اردو زیر نظر مربیان فدراسیون "مهدی زنده کار" و " محمد وهابی" با شرکت 25 سنگنورد خانم و آقا به نحو احسنت در حال برگزاریست و تا 29 اردیبهشت ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان در سه رشته سرطناب، سرعت و بولدرینگ تمرین می کنند که اول تا سوم خرداد ماه در پارک ملت تهران به مصاف حریفان خود می روند.

صدیقیان با اشاره به اینکه برای نخستین بار مسابقات آسیایی در ایران در فضای باز برگزار می شود خاطر نشان کرد: دیواره سنگ نوردی توسط فدراسیون در پارک ملت در حال آماده سازی است تا دختران و پسر ان به طور همزمان به مانند سایر کشورها به رقابت بپردازند که در این رقابتها ایران میزبان کشورهایی همچون.

ژاپن،‌ کره جنوبی، چین، هنگ‌کنگ، ‌چین‌تایپه (تایوان)، تایلند، اندونزی،‌ سنگاپور، قزاقستان، قرقیزستان، هندوستان و پاکستان خواهد بود که در میان آنان شاهد حضور قهرمانان جهان نیز هستیم.

سرپرست اردوی تیم ملی کشورمان گفت: در مسابقات آسیایی نمایندگان کشورمان در یک رشته به رقابت می پردازند ولی داود رکابی، الناز رکابی، سیما سلطانی، فرناز اسماعیل زاده از زنجان، حمید رضا توزندجانی از خراسان رضوی و علی برات زاده از تهران به دلیل مقام آوری در هر سه رشته به صورت "اورال" در هر رشته های سرعت، سرطناب و بولدرینگ به رقابت می پردازند.

وی در خاتمه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد:

زنجان : مرتضی فیضی ، علی نجفی، داود رکابی، محمد صادق یوسفی، محمد رضا بیگدلی، الناز رکابی، سیما سلطانی، فرناز اسماعیل زاده، سمانه نجفی

کرمان: محمد جعفری، ساجده سلطانی نژاد، سمیرا فضلی کاه، فاطمه جعفری محمود آبادی، اعظم کرمی، حدیث نظری رباتی، کبری کف زایی فر

تهران: علی برات زاده، سولماز عشقی، معصومه رجب علی دولابی، مریم علیخانی، سیده سارا منافی

خراسان رضوی: عماد ثمر مرادی، ایمان احسانی فر، حمید رضا توزندجانی، خسرو هاشم زاده

همدان: نگار ورشوچی، فاطمه سلیمانی، گیتی صادقیان

همدان: احمد رضا سلگی

قزوین : رضا علیپور

کرمانشاه: امیر حمزء پور شفیع

مرکزی: امیر نوری

گلستان: رضا کلاه سنگیان

خوزستان: عارف شریفی

اصفهان: محمد علی آقا داودی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.