سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل مخابرات ایران:

موافق هم کد سازی تلفن های استانی نیستیم

مدیر عامل مخابرات ایران صراحتاً اعلام کرد: موافق روش های هم کد سازی نبوده و شیوه هم کد سازی مورد پسند شرکت مخابرات ایران نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پور رنجبر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با توجه به جدی تر شدن حذف کد بین شهری تمام استان ها با آغاز هم کد سازی تلفن های استان قم گفت: پیشنهاد هم کد سازی از طرف شرکت مخابرات مطرح نشده است و مخابرات تنها مجری اجرایی این طرح است.

وی افزود: این طرح به نفع شرکت مخابرات نبوده و با اجرای هم کد سازی درآمد شرکت کاهش می یابد.

وی ادامه داد: ضرر ناشی از هم کدسازی با پیشنهاد دستگاه های ذیربط مرتفع خواهد شد و مخابرات در این امر هم دخیل نیست و آن ها پیشنهاد اضافه کردن مبلغی به قبض های تلفن را مطرح کردند.

همچنین پورنجبر اظهار داشت: شرکت مخابرات پیشنهاد دیگری برای اجرای این طرح و با امکان یک پارچه کردن شرکت مخابرات تصمیم نهایی آن به 7 یا 8 بخش را دارد.

وی تصریح کرد: درآمد تلفن سیار 6 هزار و 639 میلیارد تومان و درآمد تلفن ثابت 2 هزار و 400 میلیارد تومان، سود تلفن سیار 2 هزار و 345 میلیارد تومان و سود تلفن ثابت 290 میلیارد تومان و همچنین کل سود خالص مخابرات 2187 میلیارد تومان است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: این جا به ارتباط مناسب و مورد نیاز عموم از طریق ارائه خدمات ict که بتواند برای ذی نفعان اعم از مردم و دولت ارزش آفرینی کند از وظایف مخابرات است.

وی خاطر نشان کرد: تحول لازمه مخابرات بوده و اگر مخابرات به حوزه تحول ورود پیدا نکند مرگش قطعی است و مخابرات در حوزه فنی خوب حرکت کرده و در بازاریابی ، تبلیغات، ارتباطات، منابع انسانی، آموزش، باید سریع و چابک فعالیت کند./ل

برچسب ها: مخابرات ، هم کدسازی ، تلفن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.