سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله مصباح يزدي:

لنكراني كانديداي اصلح است/ نظر ما تغيير نكرده است ما ثابت هستيم

آيت‌الله مصباح گفت: برخي مي‌گويند اگر رأي نياوريد آبرو و حيثيت شما مي‌رود و اگر حيثيتي داريم براي همين كارهاست. اين امور مربوط به الان نيست من از 6،7 سال پيش فكرش را كرده ام و مطمئن هستم همه حوادث عالم در اراده‌ام سر سوزني اثر نخواهد داشت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، در ديدار صميمي آيت الله مصباح يزدي با کامران باقري، آيت‌الله مصباح وي را كانديداي اصلح عنوان كرد و اظهار داشت: ما ايستاده ايم و عقب گردهم نداريم. نظري داشتيم و گفتيم نظر ما تغيير نكرده است ما ثابت هستيم و اين يك برد است كه ببينيم وظيفه چيست همان را انجام دهيم.
 
آيت‌الله مصباح ادامه داد: برخي مي گويند اگر رأي نياوريد آبرو و حيثيت شما مي رود و اگر حيثيتي داريم براي همين كارهاست.
 
عضو شوراي فقاهتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي تأكيد كرد: اين امور مربوط به الان نيست من از ۶،۷ سال پيش فكرش را كرده ام و مطمئن هستم همه حوادث عالم در اراده ام سر سوزني اثر نخواهد داشت. يك تشخيص قطعي بوده و وظيفه همين است چه آبرو برود يا نرود، شما هم به وظيفه خودتان عمل كنيد.
 
پس از اين ديدار باقري لنكراني در گفتگو با خبرنگارن در پاسخ به سوال كه آيا به نفع سعيد جليلي كنار خواهد رفت؟ اظهار كرد: در مسير رقابت هاي انتخاباتي در حال حاضر كساني كه گفتمان انقلاب اسلامي را نمايندگي مي كنند متعدد هستند. اين امر در اين مرحله بد نيست اما در نهايت اين گفتمان بايد با يك پرچم دار به ميدان بيايد.
 
نامزد اصلح معرفي شده از سوي جبهه پايداري در ارتباط با ديدار خود با آيت الله مصباح يزدي خاطرنشان كرد: خدمت ايشان رسيديم و مباحث مطرح شده با اين موضوع بود كه نگاه ما به صحنه فعاليت هاي اجتماعي بايد با رويكرد عبادي باشد و بر مبناي اداي تكليف حضور پيدا كنيم.
 
وي ادامه داد: ايشان عقيده داشتند برخي افراد اداي تكليف را لقلقه زبان مي كنند اما بايد اين امر با آداب خودش اتفاق بيفتد، آداب اين موضوع اين است كه اگر كسي واقعا براي اداي تكليف آمده باشد بايد نگاه ابزاري به مسائل دنيوي و مادي داشته باشد.
 
باقري لنكراني افزود: كسي كه براي اداي تكليف آمده باشد تلاش مي كند ببيند چه روشي و هدفي او را به خداوند نزديك مي كند و همان را مبناي عمل قرار دهد.
 
كانديداي جبهه پايداري با بيان اينكه بر اساس نظر آيت الله مصباح يزدي توجه به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) در مسير رقابت هاي انتخاباتي ضروري است گفت: بر اين اساس هيچ كس نبايد در برابر اراده الهي براي خود استقلال رأي قائل باشد و ايشان بر اين مسئله تاكيد كردند.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.