سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نقش دانشگاهیان در حفظ آرامش فضای سیاسی کشور در انتخابات به عنوان تبلور حماسه سیاسی

استاندار خراسان رضوی مهم ترین رسالت دانشگاهیان در انتخابات را حفظ آرامش فضای سیاسی، انتخابی صحیح و با بصیرت در راستای خلق حماسه ای بزرگ عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدحسین فروزان مهر در جلسه هم اندیشی روسای دانشگاه ها و مدیران موسسات آموزش عالی استان از دانشگاه به عنوان مبدا تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی یاد کرد و اظهار داشت: از آنجا که دانشگاه ها مغز متفکر جامعه محسوب می شوند و عمده نیروهایی که در آن فعالیت می کنند پر تحرک و دارای همتی مضاعف هستند، تقویت روحیه ی مسوولیت پذیری در آنان می تواند به پییشبرد اهداف کشور کمک شایان توجهی داشته باشد.

وی افزود : مسوولان دانشگاه ها بایستی در مسیر فعال سازی و جهت دهی دانشجویان و اساتید به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حرکت کنند، طوری که منویات معظم له را نه فقط به عنوان یک سخنرانی بلکه به عنوان یک دستورالعمل و بخشنامه ی زندگی اجتماعی تلقی کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش دانشگاه ها در تولید فکر و اندیشه گفت: تحقق یک حماسه، نیازمند شور و نشاط و نقش آفرینی آحاد مردم از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه ها است.

فروزان مهر مساله ی انتخابات را نقطه برجسته حماسه سیاسی توصیف و خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده مهم ترین رسالت دانشگاهیان حفظ آرامش و آمادگی فضای جامعه و انتخابی با بصیرت و صحیح است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر حضور فعال نسل جوان و آینده ساز دانشجو و اساتید دانشگاه ها در تمام عرصه ها خواست تا با تبیین ضرورت شرکت حماسی د ر انتخابات زمینه حضور حداکثری را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فراهم کنند.

وی با بیان این که که دشمن نقاط ضعف خود در فتنه 88 را شناسایی و تحلیل می کند و با آمادگی بیشتری وارد صحنه خواهد شد، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو باید از تجربیات انتخابات 88 در جهت حفظ استحکام فضای سیاسی کشور استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: نظام ما نظامی الهی ست و همیشه در بحران ها شاهد بوده ایم که دستی از غیب حافظ و نگهبان آن است./ب

برچسب ها: حفظ ، آرامش ، فضای ، سیاسی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.