سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

ادارات خراسان شمالی از ظرفیت های جهاددانشگاهی غافل مانده اند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت:با توجه به ظرفیت های موجود در جهاد دانشگاهی استان،این واحد می تواند نیازهای علمی فرهنگی استان را مرتفع کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمدحسین نژادحسین پس از بازدید نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی خراسان شمالی در شورای معاونین این واحد گفت:باید خدمات آموزشی،پژوهشی و همایش های قابل برگزاری در استان احصاء و با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف، این امور توسط این نهاد برگزار شود.

وی گفت:به رقم تازه تاسیس بودن جهاد دانشگاهی در استان،این نهاد خدمات و اقدامات پژوهشی، علمی و فرهنگی ارزنده ای در جهت رشد استان انجام داده است.

وی با اشاره به وجود نیروهای متخصص در این نهاد و کارهای بزرگی که در آن انجام شده است،تصریح کرد:خدمات جهاددانشگاهی به استان ارزنده بوده و ادارات استان از ظرفیت های این نهاد غافل مانده اند .

نژادحسین با اشاره به برگزاری آزمون های استخدامی و دوره های آموزشی تخصصی کارکنان دولت در این نهاد یادآور شد: برگزاری این دوره ها در جهاددانشگاهی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

وی خاطرنشان کرد:استانداری وظیفه دارد به عنوان یک دستگاه حاکمیتی و دولتی از جهاد دانشگاهی به عنوان یادگار امام (ره) حمایت کند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی نیز در این دیدار اظهار داشت:در حال حاضر جهاد دانشگاهی بدون هیچ پشتوانه مالی به صورت خودگردان در این موقعیت قرار دارد.

دکتر رضا شاهین فر ادامه داد:فاز دوم این مجموعه با زیربنای سه هزار متر مربع و اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار در سفر رهبری به استان احداث و تکمیل خواهد شد.

وی با ذکر اینکه استان به لحاظ وجود نیروهای متخصص و امکانات در برخی از حوزه ها ضعف دارد، عنوان کرد:این نهاد آمادگی کامل جهت شناسایی،نیازسنجی و رفع مشکلات آموزشی و پژوهشی استان را دارد.

در پایان این جلسه معاونین جهاد دانشگاهی و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی به تبادل نظر در خصوص همکاری های مشترک در قالب عقد تفاهم نامه پرداختند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.