سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

158 صندوق اخذ رای در نکا

158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است

فرماندار نکا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشکوه در نکا آماده است، گفت: بر همین اساس 158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است.

رجبی افزود: هر گونه تبلیغات انتخاباتی در ادارات ممنوع است و کارمندان دستگاه دولتی حق ندارند با استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغات کنند.

وی همچنین از تمام دستگاه‌ها خواست امکانات و تجهیزات مورد نیاز اعم از نیرو، ماشین، رایانه و سایر تجهیزات مدنظر در انتخابات را در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دهند تا با کمترین دغدغه انتخابات باشکوهی را در 24 خرداد رقم بزنیم.

فرماندار نکا گفت : با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های مختلف، برای برگزاری دو انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 158 صندوق اخذ رای در نکا پیش‌بینی شده است.

رجبی افزود: برای خلق حماسه سیاسی در سالی که مزین به پیام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبری است با تمام توان آماده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های مختلف دشمن بر اراده پولادین این ملت برای حضور گسترده تاثیر ندارد.

به گفته وی: این دوره از انتخابات شوراها در دو بخش مرکزی و هزار جریب نکا به شکل مستقل و مجزا برگزار می‌شود یعنی همه موارد از جمله برگزاری جلسات و نشست‌ها ومجزا از شهر نکا است اما در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری شهر و روستاهای نکا تمام موارد جلسات و تصمیمات و در شهر برگزار می‌شود.

فرماندار نکاگفت : تمام مراحل انتخابات این دوره در نکا به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود و تنها شمارش آرا به صورت دستی است.

رجبی افزود: دستگاه‌های اجرایی با جلب رضایت و کسب اعتماد مردم در سایه رفتار قانون‌مدارانه مجریان انتخابات هستند و باید در سایه سار قانون، کار قانونی انجام دهند و از بروز ناامنی در جامعه جلوگیری کنند./س

برچسب ها: پیش بینی ، انتخابات ، رای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.