سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حضور 3 بوکسور از خراسان رضوی در اردوی تیم ملی

دبیر هیات بوکس خراسان رضوی گفت: 3 بوکسور از استان در اردوی تیم ملی بوکس کشور به منظور شرکت در رقابت های آسیایی اردن حضور خواهند داشت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،غلامحسین توتونچی با اعلام این مطلب اظهار داشت: پس از برگزاری مسابقات 4 روزه انتخابی تیم ملی در زنجان که شنبه 21 اردیبهشت ماه به کار خود خاتمه داد، علیرضا لطفی نیا از مشهد به اردوی تیم ملی بوکس دعوت شد.

  وی افزود: علاوه بر این، فدراسیون بوکس از هیات استان درخواست کرد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری دو بوکسور برگزیده لیگ داخلی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی نماید که تاکنون محمد شوریان انتخاب شده است و نفر سوم نیز به زودی انتخاب و به تیم ملی معرفی خواهد شد.

 

    دبیر هیات بوکس خراسان رضوی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با معرفی نفرات واجد شرایط به تیم ملی بوکس به حضور قدرتمندتر این تیم در مسابقات بین المللی کمک کنیم.

 

    توتونچی با اشاره به مسابقات پیش روی تیم منتخب بوکس استان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه برنامه های اصلی هیات بوکس استان از تیرماه آغاز خواهد شد که در اولین مرحله مسابقات انتخابی تیم بوکس استان به منظور بدست آوردن یک تیم قدرتمند برگزار خواهد شد.

 

    وی خاطرنشان کرد: هر چند فرصت کافی برای تمرین با ورزشکاران خود نداشتیم اما امیدواریم از 3 ورزشکار خراسانی تیم ملی بوکس، یک نفر به مدال رقابت های آسیایی دست یابد./س

 

برچسب ها: حضور ، اردو ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.