سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوان نماد حماسه و کارآفرینی قله پیشرفت اقتصادی کشور است

دبیر جشنواره جوان و کارآفرین گفت: جوانان کشور نماد حماسه و کارآفرینی قله پیشرفت اقتصادی کشور هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران زارعی دبیر جشنواره جوان و کارآفرین ادامه داد: در سومین دوره 193 نفر از جوانان کارآفرین در جشنواره ثبت نام کردند که طی آن سه دوره داوری داشتیم. دبیر جشنواره جوان و کارآفرین افزود: شاخصهایی که در جشنواره جوان و کارآفرین برای ارزیابی کارآفرینان برتر وجود داشت. سخت گیرانه بود و کمتر جشنواره ای آن قدر وثت برای شاخصهای برتر داشت. دبیر جشنواره جوان و کارآفرین اظهار داشت: در سطح اول ارزیابی ارسالیهای کارآفرینان براساس آثار ارسالی بود. 63 نفر به مرحله بعد آمدند مرحله دوم هیئت داوران با تشکیل حلسه و بازدید از محلهای کسب و کار انجام دادند و برای هر بحش صنعت, خدمات, فناوری اطلاعات, کشاورزی و زنان کارآفرین برای عر حوزه 6 نفر انتخاب شدند. در جلسه نهایی داوران نفرات برگزیده انتخاب شدندامروز تقدیر می شوند.  
وی با تشکر از مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: همت این غزیزان باعث شده سه دوره  این حشنواره تداوم پیدا کند. اگر بخواهیم جشنواره برگزار کنیم زمان بیشتری نیاز داریم. زمان یک ماه بود اصرار بود که حتما جشنواره برگزار شود و ما امیدواریم با توجه بیشتر شاهد خروجی بهتری باشیم.    
دبیر جشنواره جوان و کارآفرین گفت: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر شعار اقتصادی و سیاسی را در نظر گرفتند و امسال هم شعار ایشان باید سرلوحه سازمانهای مختلف باشد. حماسه سیاسی و اقتصادی است مارآفرینی نماد --- و مصداق حماسه اقتضادی است. جوان نماد حماسه و کارآفرین – پیشرفت اقتصادی است.  
با تشکیل دبیرخانه داومی به دنبال راه اندازی انجمن کارآفرنان حوان هستیم تا بتوانند با هم افزایی و کم به همدیگر مشکلات سر راه خود را بهتر بردارند و این حشنواره برای سالهای دیگر بتوانیم جوان نماد حماسه و کارآفرینی قله پیشرفت اقتصادی کشور استشاهد پربارتر شدن بیشتر غنچه ها ی فرصه خدمت کار و تلاش در کشور باشیم./ف

برچسب ها: جوان ، نماد ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.