سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از سه هفته اعتصاب پایان یافت

به گفته پلیس یرتوریا در آفریقای جنوبی رانندگان اتوبوس های حمل و نقل عمومی شهری پس از سه هفته اعتصاب افزایش حقوقشان را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان این اعتصاب ها به صورت پراکنده و غیر منسجم از 19 آوریل سال جاری آغاز شد و اتحادیه های کارگری و حمل و نقل آفریقای جنوبی به حمایت از رانندگان اتوبوس خواستار افزایش حقوق رانندگان به میزان 18 درصد شده بودند و شرکت های اتوبوس تنها با 6.5 درصد افزایش موافقت کرده بود.
به دنبال رای زنی ها و پیش از توافق یاد شده کارفرمایان 9 درصد افزایش حقوق و اتحادیه های کارگری با 10 درصد افزایش موافقت کرده بودند.

به گزارش این خبرگزاری دبیر شورای حمل و نقل روز گذشته گفت: ما خوشحال هستیم که به مردم اطلاع بدهیم که توافق میان اتحادیه های کارگری و نهادهای کارفرمایی بعد از مذاکرات زیاد رد تعطیلات آخر هفته گذشته به دست آمد.

همچنین از اتحادیه های کارگری خواسته شده روز سه شنبه به سرکارهایشان بازگردند.

در صورت عدم قبول افزایش حقوق این اعتصاب ها همچنان ادامه می یافت.
در این میان مسافران کلان شهرهای پرتوریا، کیپ تاون و ژوهانسبورگ بیش از سایر شهرهای آفریقای جنوبی از این اعتصاب سراسری دچار مشکل شدند.
همچنین به دلیل نپیوستن رانندگان تاکسی های ون و نیز رانندگان قطار مترو در آفریقای جنوبی این اعتصاب سبب شد که تردد مسافران در کلانشهرهای یاد شده همچنان امکان پذیر باشد./ف

برچسب ها: اعتصاب ، پلیس ، پرتوریا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.