سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

به حضور تیم بسکتبال بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر کشور امیدواریم

نایب رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: به حضور نماینده بسکتبال بانوان در لیگ برتر کشور امیدواریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،پوران داوری با اعلام این مطلب  اظهار داشت: تکلیف تیم بسکتبال بانوان استان برای حضور یا عدم حضور در لیگ برتر کشور در جلسه فدراسیون بسکتبال که روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: عموما لیگ برتر بسکتبال بانوان استان با حضور 16 تیم از اوایل مهرماه هر سال آغاز می شود اما گاها یک یا چند تیم بنا به دلایلی در این رقابت ها شرکت نمی کنند.

نایب رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی ادامه داد: در چنین شرایطی مسوولان برگزاری از تیم های لیگ دسته یک که به ترتیب بیشترین امتیاز را دارا هستند، به منظور تکمیل کردن تیم های لیگ برتر بسکتبال بانوان استفاده می کند که این اتفاق شانس تیم بسکتبال بانوان استان خراسان رضوی را بالا می برد.

داوری افزود: خوشبختانه نظر مسوولان نسبت به حضور تیم بسکتبال بانوان استان در لیگ برتر کشور به دلیل کسب نتایج درخشان در سال گذشته مثبت است و نتیجه این موضوع پس از بررسی در جلسه فدراسیون که با حضور نائب رییس فدراسیون بسکتبال و تمامی نائب رییسان هیات های بسکتبال استان های کشور برگزار می شود، اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: تیم بسکتبال بانوان استان سال گذشته موفق به کسب مقام سوم لیگ دسته یک کشور شد و به دلیل اینکه همه ساله تیم های اول و دوم لیگ دسته یک جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب می کنند، رایزنی هایی پیرامون امکان حضور تیم سوم لیگ دسته یک در لیگ برتر صورت پذیرفت.

نایب رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی تصریح کرد: در چنین شرایطی عموما توان مالی، سطح کیفی بازیکنان و چند موضوع دیگر مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تشخیص اعضا، حضور تیم بسکتبال بانوان استان در لیگ برتر کشور خارج از تصور نیست.

داوری با دعوت از ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی به منظور سرمایه گذاری بیشتر در ورزش بسکتبال، گفت: بسکتبال خراسان در هر دو بخش بانوان و آقایان حرف های زیادی برای گفتن دارد اما مشکلات مالی سبب خواهد شد نتوانیم رسالت خود را به نحوه شایسته ای به انجام برسانیم./س

 

برچسب ها: حضور ، تیم ، بسکتبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.