سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

22 درصد کاندیداهای انتخابات شوراها در خرمشهر ردصلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر گفت: صلاحیت 22درصد از کاندیداهای شورای این شهر احراز نشده‌است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد: در طول ایام ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در مجموع 302 نفر در خرمشهر ثبت نام کردند.

وی افزود: در خرمشهر و برای شورای اسلامی این شهر 94 نفر ثبت نام کردند که 78 درصد آنها تائید صلاحیت شدند و صلاحیت 22 نفر نیز احراز نشد.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر ادامه داد: در حوزه مینوشهر نیز 22 نفر برای شورای این شهر نام نویسی کردند که صلاحیت چهار نفر از آنها تائید نشد.

حیایی اهوازی تصریح کرد: در بخش مرکزی و روستاهای مینوشهر نیز 186 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 28 نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر عنوان‌ کرد: داوطلبانی که در حوزه های بخش مرکزی و روستاهای مینوشهر ردصلاحیت شدند باید اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان و افرادی که در خرمشهر و مینوشهر رد صلاحیت شدند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان ارجاع دهند.

حیایی اهوازی افزود: هیئت نظارت نیز ظرف مدت 10 روز به بررسی مجدد پرداخته و نظر نهایی را اعلام می‌کند که در این مرحله رای هیئت نظارت استان رای قطعی خواهد بود.

وی گفت: پس از اعلام نظر قطعی هیئت نظارت استان، فرمانداریها از 13 تا 15 خرداد ماه باید لیست افراد تایید صلاحیت و نامزدهای نهایی را اعلام کند./ب
برچسب ها: سلاحیت ، کاندید ، شوراها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.