سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ایبوک ریدر 13.3 اینچی توسط سونی

ای بوک ریدر یا کتاب خوان ها جز محصولاتی می باشند، که در زمان عرضه با توجه به ارائه تبلت ها در بازار مورد توجه قرار نگرفتند، به جز تعداد محدودی از این محصولات که ساخت کمپانی های بزرگی مانند سونی و آمازون بودند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سونی که یکی از تولید کننده های مطرح در صنعت کتاب خوان ها می باشد، با توجه به عدم تقاضای مشتریان به این محصولات، همچنان با تولید محصولات خوبی مانند مدل PRS-T2 بازار کتاب خوان ها ی خود را از دست نداده است.


این کمپانی ژاپنی به تازگی از کتاب خوان جدید خود که مجهز به یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 1600*1200 می باشد، رونمایی کرده است.

صفحه نمایش این دستگاه e-Ink از نوع القایی الکترومغناطیسی لمسی می باشد که قابلیت پشتیبانی از قلم را نیز دارد که از آن می توان برای یادداشت برداری و حاشیه نویسی در PDF استفاده نمود.


ایبوک ریدر سونی تنها 8.6 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن حدود 385 گرم می باشد، این مشخصات این محصول را به دستگاهی ایده آل برای دانش آموزان و دانشجویان تبدیل کرده است، این دستگاه با توجه به ضخامت کمی که دارد به راحتی در کیف جا می شود و حمل و نقل آسان است. حافظه ی داخی 4 گیگابایتی بهه همراه اسلات میکرو اس دی و پشتیبانی از Wifi از دیگر ویژگی های کتاب خوان به حساب می آید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.