سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

طرح سنجش و ارزیابی موانع فعالیت فعالان اقتصادی استان اصفهان اجرا می‌شود

رییس کمیسیون پشتیبانی اتاق اصفهان گفت:طرح سنجش و ارزیابی موانع فعالیت فعالان اقتصادی استان اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان «سیدعبدالوهاب سهل آبادی» در نخستین جلسه کمیسیون در سال جدید گفت:این طرح با همکاری اتاق بازرگانی و خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان به اجرادرمی آید و در آن کلیه واحدهای صنعتی، تولیدی و تجاری به صورت منسجم و کارشناسی شده، رصد و مشکلاتشان ارزیابی می‌شود.

وی اضافه کرد:این طرح با همکاری سازمان بازرسی کل کشور انجام می‌پذیرد «راستی آزمایی» نام دارد که با توجه به سنجش و ارزیابی موانع فعالیت فعالان اقتصادی به حل و فصل آنها می‌پردازد.

نایب رئیس اتاق اصفهان در ادامه تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های اتاق، کمیسیون‌ها وظیفه تعیین راهکارها را به عهده دارند و تمامی مصوبات کمیسیون‌ها باید حتی الامکان اجرائی شود.

دبیر کمیسیون در این جلسه گفت:در کمیته حقوقی و پارلمانی کمیسیون، موضوعات در سه بخش اصلاح قوانین و لوایح و ابطال آئین نامه‌های نامتعارف، فرهنگسازی حقوقی و حمایتی و انجام امور حمایتی از اعضاء اتاق و فعالان اقتصادی استان، که در همین راستا یک طرح تحقیقاتی، یک طرح جامع آموزشی و چند برنامه موثر حمایتی ارائه شده است.

«مصطفی اکبریان»با اشاره به طرح علمی و تحقیقاتی با نام «بررسی جامع تطبیقی قوانین و نظام مالیاتی ایران با کشورهای توسعه یافته جهان» گفت:بر اساس گفته رئیس کمیسیون تلفیق مجلس در صورت تصویب لایحه مالیاتی در مجلس شورای اسلامی مالیات عملکرد در ایران به 50% خواهد رسید و به برخی مشکلات مالیاتی قانون مالیات‌های مستقیم فعلی نیز اشاره کرد و گفت:درصورتی که این طرح جامع تطبیقی به صورت کامل و صحیح در کمیسیون انجام پذیرد و به کمیسیون­های اقتصادی و حقوقی مجلس ارسال گردد می­تواند مانعی جهت تصویب لایحه مالیاتی شده وطرح روشنی جهت تدوین یک قانون جامع و مانع مالیاتی درکشور گردد/س  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.