سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

دشمن قدرت رویارویی با ملت ایران را ندارد

فرماندار تبریز گفت: جنگ، شورش، تهاجم فرهنگی و دیگر توطئه ها در براندازی انقلاب اسلامی کارساز نبود و دشمن هرگز قدرت رویارویی با ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمود چمنی در دیدار با خانواده های معظم شهدا، ضمن قدردانی از پدران ارجمند شهدای انقلاب اسلامی، خاطرنشان ساخت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دنیا جنگ نابرابری راه انداخت، اما جوانان رشید و مؤمن این مملکت، به پاایستادند و با جان فشانی های خود، توطئه های دشمن را به خود برگرداندند.

وی با اشاره به ماجراهای صدر اسلام در خیانت به خاندان پیامبراکرم(ص) که ناشی از دنیاپرستی و قدرت طلبی بود، تشریح کرد: غفلت از یاد خداوند متعال و ترس از دست دادن قدرت، فسادآور است و توصیه شهدای معظم همواره اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب بود.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی و تورم کنونی موجود در جامعه، اظهار داشت: دشمن از این تورم و گرانی خوشحال است و چون قدرت رویارویی با ایران را ندارد، با ورود به مسائل اقتصادی، قصد ضربه زدن به ایران را کرده، اما بداند که ملت ایران همچنانکه در زمان جنگ تحمیلی، در راه دین و مملکت خود شجاعانه جنگیدند، امروز هم به خاطر دین خود، صبر و مقاومت خواهند کرد./ب
 
برچسب ها: دشمن ، قدرت ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.