سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير دادگستري در جمع نمايندگان دستگاه‌هاي تابعه قوه قضاييه تاكيد كرد

ضرورت توجه به نوآوري در ارايه گزارش عملكرد قوه قضاييه

وزير دادگستري در جمع نمايندگان دستگاه‌هاي تابعه قوه قضاييه بر لزوم توجه به نوآوري و شاخص‌هاي رضايتمندي مردم از قوه قضاييه در ارايه گزارش ساليانه اين قوه تاكيد كرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، روز گذشته نشستي با حضور وزير دادگستري و نمايندگان دستگاه‌هاي تابعه قوه قضاييه با موضوع بررسي چارچوب تدوين گزارش عملكرد ساليانه قوه قضاييه، در وزارت دادگستري برگزار شد.

"سيدمرتضي بختياري" وزير دادگستري در اين جلسه با اشاره به برگزاري موفق و پر ثمر مراسم ساليانه قوه قضاييه در سال گذشته و ارايه گزارش عملكرد مربوطه، خواستار تدوين گزارش عملكردي مستند، نوآورانه و دقيق همراه با در نظر گرفتن شاخصهاي رضايتمندي مردم از عملكرد اين قوه شد.

وزير دادگستري خاطر نشان كرد: از مهمترين مسايل قابل طرح در اين گزارش، مشكلات پيش روي قوه قضاييه است كه از آن جمله مي‌توان به مساله اطاله دادرسي اشاره كرد، همچنين در طبقه بندي زندان‌ها و سازمان پزشكي قانوني و ثبت اسناد نيز مسايل مهم و قابل طرحي پيش رو داريم كه مي‌بايست در گزارش آتي لحاظ گردد.

گفتني است؛‌در ادامه اين جلسه حاضرين با تاكيد بر ارايه گزارشي مستند و جامع، به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگي تدوين اين گزارش پرداختند. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: قوه ، قضاییه ، گزارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.