سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين تحولات فلسطين؛

اعتصاب کارکنان تشکيلات خودگردان/آتش زدن 20 هکتار از مزارع فلسطينيان توسط صهيونيست‌ها

کارکنان بخش هاي دولتي تشکيلات خودگردان فلسطين روز گذشته اعلام کردند که امروز تجمعي اعتراضي دو ساعته را به منظور اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه از سوي آن تشکيلات برگزار خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا ؛ قرار است تا اين تجمع اعتراضي در مقابل ساختمان کابينه در رام الله برگزار شود. "بسام زکارنه" با اعلام اين خبر و با انتقاد از تشکيلات خودگردان فلسطين افزوده است "تشکيلات خودگردان فلسطين همچنين به پيروي از سياست هاي تعيين شده از سوي بانک جهاني ادامه مي دهد که خود باعث افزايش قيمت ها و ماليات پرداختي از سوي شهروندان فلسطيني و کاهش و به تعويق افتادن پرداخت حقوق به آنان شده است." وي در اين باره افزوده است "بيش از 40 درصد از حقوق فلسطينيان ساکن کرانه باختري براي پرداخت ماليات از دست مي رود."
  
همچنين در رويدادي ديگر، تشکيلات خودگردان فلسطين روز گذشته تاييد کرد که جمعي از شهرک نشينان صهيونيست در اقدامي وحشيانه به آتش زدن مزارع فلسطينيان مبادرت ورزيده اند. "غسان دغلس" از اعضاي تشکيلات خودگردان که مسئوليت رصد فعاليت هاي شهرک سازي رژيم صهيونيستي در شمال کرانه باختري را برعهده دارد با اعلام اين خبر افزوده است که شهرک نشينان صهيونيست به 15 هکتار زمين زراعي فلسطينيان در ناحيه "قريوت" در نابلس آسيب رسانده و اين زمين ها را آتش زده اند.

وي همچنين افزوده است که مهاجمين مسلح مانع از آن شده اند که فلسطينيان براي مهار آتش وارد زمين هاي شان شوند. 

برچسب ها: فلسطین ، تشکیلات ، تجمع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.