سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گذری بر سامانه 137 در فروردین ماه سال 92

مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12 از عملکرد سامانه 137 در فروردین ماه سال 92 در این منطقه خبر داد.

حسین سعدی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به میزان رضایتمندی‌ شهروندان در سال 91، 54/83 میزان رضایتمندی‌ سال 92، 8/88 رشد 26/5 درصدی میزان رضایمتمندی‌ سامانه 137 شهرداری منطقه 12 سعی در افزایش رضایتمندی‌ صد درصدی شهروندان در سال 92 را خواهد داشت.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: سامانه 137 شهرداری منطقه 12 با سعی و حفظ میزان رضایتمندی‌ شهروندان این منطقه با افزایش ارتقای عملکرد سامانه 137 پشتیبانی در صد بسیاری از پیامکهای‌ شهروندی عملکرد مناسب و مثبتی را در فروردین ماه سال 92 داشته است.
سعدی پور با اشاره به مقایسه و تفاوت پیامک های شهروندی در سال 91 و فروردین ماه سال 92 گفت:  
بیشترین آمار رضایتمندی مرتبط با موضوع جمع آوری و نصب شامل،خاک و نخاله،سطل زباله،ضایعات و موارد فیزیکی است.
وی ادامه داد:
موضوع اول جمع آوری و نصب با 10 هزار و 715 عدد پیامک و رضایتمندی 8/12 درصد،موضوع دوم زباله و ضایعات 9 هزار و 617 عدد و رضایتمندی 5/11 درصد، موضوع سوم آسفالت، 9 هزار و 70 عدد و رضایتمندی 9/10 درصد موضوع چهارم،نظافت 88 هزار و 540 عدد و رضایتمندی،6/10 دصد و 6 هزار و 623 پیامک موضوع سطح معبر و رضایتمندی 9/7 درصد،آمار شهروندی سال 91 است.  
سعدی پور در پایان با اشاره به آمار پیامک‌های شهروندی سال 92 افزود:
جمع آوری و نصب 706 عدد آسفالت 529 عدد،نظافت 502 عدد،زباله و ضایعات 429 عدد،ساخت و ساز 401 مورد از پیامک‌های شهروندی سال 92 با میزان رضایتمندی‌ 7/13 درصد جمع‌اوری و نصب موضوع آسفالت با رضایتمندی‌ 3/10 درصد موضوع نظافت با رضایتمندی‌ 7/9 درصد موضوع زباله و ضایعات با رضایتمندی‌ 3/8 درصد موضوع ساخت و ساز رضایتمندی‌ 8/7 درصد است./ف

برچسب ها: سامانه ، عملکرد ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.