سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی قرآنی به حماسه سیاسی در برنامه رادیویی "حدیث حماسه"

برنامه رادیویی "حدیث حماسه" سه شنبه 24 اردیبهشت ماه با توجه به آیات قرآن کریم به بررسی وتبیین "حماسه سیاسی" می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛  برنامه  "حدیث حماسه" سه شنبه 24 اردیبهشت ماه  با نگاهی قرآنی به تبیین چگونگی  خلق "حماسه سیاسی" در جامعه می پردازد.
در این برنامه "کمال سجادی" به عنوان کارشناس بخش سیاسی , به نقش جامعه قرآنی به عنوان جامعه ای مرجع برای تعیین سرنوشت و خلق حماسه معرفی اشاره می کند.
در بخش اطلاع رسانی برنامه "حدیث حماسه" نیز  فراخوان همایش ها, برنامه ها و نشست های تخصصی پیرامون شعار سال  به اطلاع شنوندگان برنامه می رسد تا درصورت تمایل  در این برنامه ها شرکت کنند. 
برنامه "حدیث حماسه"  با هدف تبيين مفاهيم وابعاد مختلف پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب در سال 92 بر اساس آموزه های قرآنی به تشريح وظايف و رئوس اقدامات لازم مسئولان قرآنی و قواي سه‌گانه كشور براي تحقق منويات مقام معظم رهبری هر یکشنبه و سه شنبه از رادیوقرآن پخش مي‌شود.
برنامه "حماسه" كاري از گروه اطلاع رسانی و امور مجازی به سردبيری سمیرا قنبری  و تهيه كنندگي  فاطمه سالمی ، که پخش آن از اول ارديبهشت آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد و ابعاد مختلف شعار سال 1392 خورشیدی، را تبیین خواهد کرد.
علاقمندان می توانندمباحث مربوط به  تبیین شعارهای اقتصادی مقام معظم رهبری و بررسی چگونگی حماسه سیاسی را در برنامه "حدیث حماسه" روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت11:45 .به مدت 10 دقیقه برروی موح اف ام ردیف100مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن  دنبال کنند./ي2
برچسب ها: قرآن ، حدیث حماسه ، رادیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.