سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/مدیر حوزه های علمیه مطرح کرد؛

حضور در کلاس های وهابیت و شیطان پرستی با50 هزار تومان

مدیر حوزه های علمیه گفت: گسترش وهابیت و شیطان پرستی در برخی از استان‌ها پر دامنه شده است به طوری که برای ورود به کلاس‌های این فرقه‌ها هزینه‌های 50 هزار تومانی دریافت می‌کنند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت السلام والمسلمین حسینی بوشهری عصر روز گذشته در جمع طلاب و فضلای مدرسه علمیه شهیدین قم با اشاره به آیه «قُلِ اعْمَلُوا فَسَیرَى اللَّهُ عَمَلَکُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ وَسَتُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَیبِ وَالشَّهَادَةِ فَینَبِّئُکُمْ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ» گفت: سه ناظر قوی، خدای متعال، ائمه معصومین(ع) و مومنان شاهد اعمال انسان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه روحانیون به عنوان پیشوای جامعه شناخته می‌شوند افزود: طلاب و روحانیون از آنجایی که پیشوای جامعه هستند همواره مورد نظارت قرار دارند و مردم رفتار و کردار آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

امام جمعه قم اظهارداشت: مردم با توجه به رفتار علما و روحانیون در فراخوان‌های سیاسی و اجتماعی عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی برای حوزه‌های علمیه داشته است تاکید کرد: نام روحانیت در جهان پرآوزه است و ایران اسلامی را به نام امام خمینی و مقام معظم رهبری و روحانیت می‌شناسند.

وی با اشاره به لزوم آشنایی طلاب با فرق ضاله تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های نقد و شناخت مبانی فرقه‌های ضاله وعرفان‌های کاذب باید به صورت جدی در مدارس علمیه پیگیری شود.

حجت السلام والمسلمین حسینی بوشهری با تقدیر از تلاش‌های مدیر و دست اندرکاران مدرسه علمیه شهیدین گفت: تدابیری اندیشیده شود که فارغ التحصیلان مدرسه از ابتدای تاسیس تا کنون، دعوت شده و از آنها تجلیل به عمل آید و این کار هر سال انجام شود/س

برچسب ها: قم ، کلاس شیطان ، مبلغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.