سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابتهای انفرادی پینگ پنگ قهرمانی جهان - فرانسه

صعود مردان ایران به مرحله دوم

روز نخست رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی جهان (فرانسه) با درخشش مردان ایران و راهیابی مقتدرانه آنها به مرحله دوم همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله گروهی رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی جهان - فرانسه با راهیابی مقتدرانه و بدون شکست مردان کشورمان به مرحله بعدی رقابتها به پایان رسید.

نيما عالمیان با رنکینگ 278 جهان در نخستین دیدار خود برابر جاناتان سالازار از کلمبیا به میدان رفت و حریف خود را بانتیجه 4-1 از پیش رو برداشت.

وی در  دومین دیدار  خوزه ویلا از مکزیک با رنکینگ 1074 را با نتیجه 4-0 شکست داد و به عنوان نفر نخست گروه خود به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد.

مهران احدی ، دیگر نماینده مردان ایران، با رنکینگ 345 در نخستین دیدار خود  برابر تیگران مگردیچیان ارمنی 4-0 پیروز شد. وی در دومین دیدار سالم الحسن کویتی را با همین نتیجه مغلوب کرد و همچون نیما عالمیان به عنوان نفر نخست گروه خود به مرحله بعدی رقابت ها راه یافت.

 حمید رضا طاهر خانی با رنکینگ 635 بعد از پیروزی برابر  ولید عطا از یمن در دومین دیدار خود برابر ژاویر درین کانادایی که رنکینگ 517 را در اختیار داشت به میدان رفت و با پیروزی 4-1  به عنوان نفر نخست گروه به مرحله بعدی رقابت ها راه یافت.
 
لازم به ذکر است، نوشاد عالمیان به دلیل رنکینگ بالای خود از حضور در مرحله مقدماتی معاف بود.
 
برچسب ها: تنیس ، مردان ، فرانسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.