سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عثماني در تذكر آيين‌نامه‌اي:

هرکس کوچکترين زاویه‌اي با ولایت داشته باشد مجلس بزرگترین زاویه را با او خواهد داشت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: هر کس در هر سمتی با ولایت فقیه کوچکترين زاویه‌اي داشته باشد، ما مجلسی‌ها بزرگترین زاویه را با او خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ محمدقسیم  عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه) در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: بهتر است یک سند از بیانیه‌هایی که تهیه و به امضاء نمایندگان رسیده است، در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار گیرد تا مشخص شود که نمایندگان چه چیزی را امضا کرده‌اند.  
 
وی افزود: در چند روز گذشته یکی از همکاران نوشته‌ای را به نمایندگان ارائه کرد اما وقتی رسانه‌ها آنرا منتشر کردند، مشاهده کردیم که این بیانیه برخلاف چیزی است که برای امضا در دسترس نمایندگان قرار گرفته بود.  
 
عثمانی تصریح کرد: نماينده امضاگیرنده گفته بود که این بیانیه در خصوص برخي مواضع درباره رژیم صهیونیستی و محکومیت این جمله که" ما اسرائيل را به رسميت نمي‌شناسيم"  است، اما آنچه که در این بیانیه آمده فراتر از این اظهارات بود.
 
نماینده بوکان در مجلس اظهار داشت: اینگونه رفتارها باعث می‌شود اعتماد ما به جامعه و به این دوستان خوش‌نیت به حداقل رسد؛ این موضوع مشخص می‌کند این بیانیه با انگیزه انتخاباتی در مقطع کنونی منتشر شده است،‌ همچنین شکی نیست هر کس در هر سمتی با ولایت فقیه کوچکترين زاویه‌اي داشته باشد، ما مجلسی‌ها بزرگترین زاویه را با او خواهیم داشت و این رفتارها موجب دلخوری می‌شود.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: عثمانی ، هاشمی ، بوکان ، ولایت ، زاویه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.