سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای پاک ديگر یک رویا نیست!

دیگر نگران ورود هوای آلوده و کثیف از طریق کانال کولر به داخل فضای زندگی،محل کار و بیمارستان ها نباشید.

مهندس محمد باقر محمدی از مخترعین حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی درگفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگارن گفت:با توجه به اینکه یکی از روشهای انتقال آلاینده های هوا به داخل محیط منازل و محل های کار کولرهای آبی می باشد،تصمیم گرفتيم محصولی را اختراع و تولید کنيم که بتواند میزان آلاینده های محیط را به حداقل رسانده و یک هوای پاک را ایجاد کند.

وی بیان داشت:فیلتر شدن هوا تاثیر به سزایی در کنترل و بهبود وضعیت بیماران قلبی،تنفسی،آلرژیکی  دارد.

محمدی با بیان اینکه حفظ سلامتی کودکان،سالمندان و بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: این دستگاه تولید شده باعث کاهش آلاینده ها شده و محیطی پاک را در محیط منازل و محل های کار و نیز بیمارستان ها ایجاد می کند.

وي خاطر نشان کرد:با توجه به این نکته که در فصول سرد سال (پاییز و زمستان)به دلیل وارونگی هوا،میزان آلودگی و آلاینده ها افزایش می یابد می توانیم محیط پاکی در داخل منازل،محل کار و بیمارستان ها دانسته باشیم.

محمدی در ادامه گفت: از دیگر ویژگی های این فیلتر جلوگیری از ورود حشرات موذی و مزاحم و ورود بوهای نامطبوع به محیط است.

وی ثابت ماندن راندمان خنک سازی هوا هنگام استفاده از فیلتر و نیاز کمتر به دور تند کولر و کاهش قابل ملاحظه مصرف آب و برق را از مهم ترین ویژگی های این محصول دانست.

وی در پایان گفت:این محصول برای اولین بار در کشور ساخته و تولید شده است و امیدواریم با استفاده از آن بتوانیم محیط پاکی را برای کودکان،بیماران و سالمندان ایجاد کنیم./ع2
برچسب ها: رویا ، آلوده ، بیمارستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.