سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازديد حدود ١٠٠٠ خانواده از واحدهاي نمونه مسكن ويژه تهرانسر

در طول سه جمعه پياپي تقريبا ١٠٠٠ خانواده از ثبت نام كنندگان مسكن ويژه تهرانسر، از واحدهاي نمونه بازديد كرده اند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان تهران، در بازديد اين هفته (جمعه ٢٠ ارديبهشت ماه ) وزير راه و شهرسازي نيكزاد و مدير كل راه و شهرسازي استان فريبرز واحدي در جمع بازديد كنندگان حاضر شده، در فضايي گرم و صميمي به سئوالات مراجعه كنندگان پاسخ داده و پس از بازديد از روند اجرايي با پيمانكاران و مشاوران پروژه تشكيل جلسه دادند.

لازم به ذكر است كه ساعت بازديد ٨ صبح الي ١٣ روزهاي جمعه بوده و ثبت نام كنندگان پس از دريافت پيامك اداره كل راه و شهرسازي استان تهران مي توانند براي بازديد مراجعه نمايند . همچنين بازديد بدون هماهنگي قبلي به دليل شرايط ويژه ساختماني و كارگاهي و حفظ امنيت متقاضيان امكان پذير نبوده و همشهريان مي بايست از آوردن كودكان براي بازديد اكيدا خودداري كنند.

گفتني است، پاسخگويي به متقاضيان براي رفع نقص پرونده در محل سايت تهرانسر صورت خواهد پذيرفت و لازم نيست تا متقاضيان به صورت حضوري به ساختمان اداره كل راه و شهرسازي (نجات اللهي) مراجعه نمايند، ضمن اين كه كارشناسان مربوطه ا ساعت ٩ صبح تا ١٣ عصر در سايت تهرانسر حضور داشته و پذيراي مراجعان هستند./خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.