سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با تأسیس شبکه نانو فناوری کشورهای اسلامی؛

ساخت بزرگترین ساختمان خورشیدی ایران آغاز شد

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: امروز ساخت بزرگترین ساختمان خورشیدی ایران به مساحت دو هزار متر مربع به صورت زیر و انرژی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اصغر توفیق در نخستین مجمع عمومی نانو فناوری کشورهای جهان اسلام با بیان این مطلب افزود: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر آنیم تا حلقه های محاصره اقتصادی را شکافته و به سمت حماسه اقتصادی برویم.

وی با بیان اینکه به صورت متوالی در سه سال گذشته به عنوان پژوهشگاه برتر کشور معرفی شده ایم عنوان کرد: با توجه به اینکه بیش از یک دهه، از فعالیت در حوزه فناوری نانو در کشورمان نمی گذرد ولی در اکثر شاخص های مربوط به نانو به رتبه های بالایی دست یافته ایم.

توفیق به سه نشست تخصصی در این زمینه اشاره کرد و گفت: در این همایش بیش از 200 مقاله تخصصی در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و پزشکی از سوی محققین، اساتید، صاح نظران و اندیشمندان حوره نانو دریافت شده که 120 مورد آن در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

گفتنی است، اساسنامه این مجمع امروز با حضور کشورهای عضو همچون ایران، افغانستان، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، تونس، سومالی، فلسطین، مالزی، کومور، قرقیزستان و عمان به میزبانی ایران امضا شد و ایران به طور رسمی ریاست این مجمع را برعهده گرفت./ز

برچسب ها: فناوری ، شاخص ، نشست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.