سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

28 اردیبهشت با روز ملی ریاضیات:

برگزاری نمایشگاه آشنایی با ریاضیات

برنامه های متنوعی نظیر برگزاری نمایشگاه آشنایی با ریاضیات، همایش علمی مسابقه شهروندی و سرگرمی های فکری در روز ملی ریاضیات در خانه ریاضیات تهران و خانه علم و زندگی سراهای محله اجرا خواهد شد.

سید هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: خانه ریاضیات تهران از اواسط سال 90 فعالیات خود را در مرکز فرهنگی مسئول آغاز و تا کنون با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی نقش مؤثری در پیش برد اهدافی نظیر کاربری کرده اموردر زندگی شهری داشته است.
وی تصریح کرد: تعیین محتوا و سرفصل آموزشی کانون های علمی خانه های علم و زندگی ، سراهای محله ، برگزاری نمایشگاه و همایش و اجرای برنامه های تفریحی و مدیریت اوقات فراقت کودکان و نوجوانان، برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر علم ریاضی در کشور و تلاش برای راه اندازی کانون ریاضی در محلات 374 گانه شهر تهران از مهم ترین اقدامات این مرکز به شمار می آید.
ایا‌زی گفت: از این روز به مناسبت روز ریاضیات در 28 اردیبهشت ماه نمایشگاه آشنایی با ریاضیات در محل خانه ریاضیات تهران دایر و برگزاری همایش علمی مسابقه شهروندی سرگرمی های فکری و فضای سازی شهر از دیگر برنامه هایی است که به این مناسبت درسطح شهر برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در حوزه دانش ریاضی زمینه های بسیار زیادی اعم از بازی ها و برنامه هایی که می توانند خلاقیت و تفکر شهروندان را تقویت کند وجود دارد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.