سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/آیت‌الله جوادی ‌آملی عنوان کردند؛

عمل به قرآن زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج)

آیت الله جوادی آملی با تاکید بر این که فراهم نمودن زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) عمل به آیات قرآن است، تصریح کردند: باید تلاش ما این باشد که امام زمان(عج) ما را ببیند، نگاه ما به آن حضرت گرچه مایه فخر ماست اما معیار سعادت این است که آنها ما را ببینند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از بانوان طلاب علوم دینی که در موسسه اسراء برگزار شد، ضرورت توجه به قرآن را مورد تاکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: ما باید باور کنیم که قرآن "حبل متین" است و طناب ناگسستنی است که یک طرفش به دست خداست و یک طرفش به دست ما است.
وی افزود: بهترین راه آشنایی با خدا، قرآن و باور کردن معارف قرآن و تخلق به اخلاق قرآنی و عمل کرن به دستورات قرآنی و منتشر کردن این معارف است، چون قرآن همتای عترت و عترت همتای قرآن هستند این دو رشته از یک طناب هستند که تار و پود یکدیگر را تأمین می کنند و هر دو به دست ذات کبریا هستند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه قرآن و عترت هر دو تار و پود این طناب ناگسستنی هستند، گفت: ما اگر خواستیم با 14 معصوم پاک مخصوصا با وجود مبارک ولی عصر(عج) رابطه برقرار کنیم،آنها را در محبط وحی می یابیم، آدرس و جا و مکان آنها در همین قرآن کریم است.
این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه نگاه خداوند نگاه فخرآفرین و نگاه عمومی است، ابراز داشت: خداوند برخی افراد را نگاه نمی کند، درباره تبهکاران و محرومان معنوی این چنین است، اهل بیت عصمت وطهارت(ع) مظهر خدای سبحان در این دو دیدگاه هستند که با یک نگاه همه چیز را می بینند و هر کس هر کاری می کند از آن باخبرند/س
برچسب ها: قم ، عمل قرآن ، زمینه ظهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.