سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهنام محمودي: تجربه ولاسکو به بي تجربگي ما کمک مي کند/شرايطمان با تمام حريفان يکسان است

بهنام محمودي عضو اسبق تيم ملي واليبال کشورمان گفت: در مسابقات ليگ جهاني تيم ايران به هيچ عنوان حريف دست و پا بسته اي نخواهد بود.

بهنام محمودي لژيونر اسبق واليبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هيچ عنوان واليبال ايران در حال حاضر نسبت به کشورهاي سطح بالاي هم گروهش در ليگ جهاني از نظر قدرت و نيرو چيزي دست کم ندارد.

وي تصريح کرد: در ديدارهاي مقابل صربستان و آلمان کسب نتيجه قابل قبول انتظار مي رود اما در ديدار مقابل کوبا به خاطر طولاني بودن مسير و يا بازي با تيم ملي روسيه به خاطر سطح بالاي کار آنها شايد به مشکل برخورد کنيم.

وي خاطرنشان کرد: تيمهاي سطح بالاي واليبال جهان از نظر سخت افزاري و نرم افزاري بسيار قوي و حرفه اي هستند توقع مردم از ملي پوشان ارائه بازيهاي خوب و واليبال زيباست اين مساله شانس برد تيم ايران را تا حد قابل توجهي ارتقا خواهد داد.

عضو سابق تيم ملي واليبال در ادامه يادآور شد: تيم ملي واليبال ايتاليا با اجراي سياست جوانگرايي با تيمي بسيار قدرتمند و قوي در ليگ جهاني شرکت مي کند اما شرايط آنها در زمان شروع مسابقات با تيم ملي ايران يکسان است. ما مي توانيم با ارائه بازي خوب حريف را شکست دهيم.

محمودي يادآور شد شايد واليبال ايران در ليگ جهاني جزو کشورهاي کم تجربه محسوب مي شود اما حضور ولاسکو به عنوان يک مربي با تجربه در کنار تيم ملي کشورمان باعث مي شود تا اين مساله هم برطرف شود.

وي تصريح کرد: در حال حاضر مهمترين نياز تيم ملي واليبال ايران بازي تدارکاتي، آرامش ، برنامه هاي بدنسازي حرفه اي و سلامت ملي پوشان است مردم از آنها توقع ارائه بازيهاي خوب و سطح بالا دارند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.