سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/از 20 خرداد

هر ماه یک بخش از مسیر منوریل آزادسازی می شود

تلاش خود را خواهیم کرد تا اولین خواسته استاندار را مبنی بر برداشتن محدودیت ترافیکی در محدوده اجرا این طرح اجرایی کنیم .

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سرپرست سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر روند اجرایی پروژه احداث منوریل سرعت مناسبی گرفته، اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا زودتر از 20 خرداد ماه سال جاری به تعهدات خود مبنی بر احداث ستونها برسیم و سعی خواهیم کرد این اتفاق تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری محقق شود.

سعید سلیم ساسانی گفت: بسیار خوشحالیم که استاندار، روند احداث این پروژه را به جد پیگیری کرده و نسبت به پیشرفت آن حساسیت دارند، بطوریکه سه تا چهار بار به طور سرزده از سایت پروژه بازدید و روند پیشرفت آن را از نزدیک پیگیری کردند.

به گفته ساسانی در راستای تحقق خواسته استاندار مبنی بر تسریع در احداث 180 ستون در محدوده محصور پروژه (از پل ولایت تا سه راه 22 بهمن )، مسئولین پروژه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند، طوری که برنامه ضربتی را در این خصوص تنظیم کرده و هر هفته جلساتی در خصوص پیگیری روند پروژه تشکیل می شود. 

وی افزود: همچنین در نظر داریم تا 20 خرداد ماه علاوه بر احداث تمامی 180 ستون، در قطعه B1 پروژه(از پل ولایت تا میدان سپاه )سرستونها را ساخته و حصارها را برداریم.

 ساسانی با برداشتن این حصارها مشخص خواهد شد که ترافیک موجود در این قسمت ربطی به حصارها نداشته و به علت وجود گره های ترافیکی در مسیرهای اصلی شهر است.

سرپرست سازمان قطار شهری کرمانشاه کار احداث سرستونها در این قطعه از پنجم خرداد ماه  آغاز می شود و بعد از احداث سرستونها در قطعه B1 که تا پایان 20 خرداد انجام خواهد شد، احداث سرستونها در قطعات دیگر نیز آغاز خواهد شد و در هر ماه سرستونهای یک قطعه از پروژه به پایان خواهد رسید و حصارها نیز برداشته خواهد شد.

وی همچنین از انجام عملیات زیرسازی ایستگاه منوریل پارک شاهد خبر داد و افزود: برای ساخت ایستگاه های منوریل منتظر تعیین تکلیف بار استاتیکی و دینامیکی ناوگان و اطلاعات کلی آن هستیم.

 ساسانی در مسیر پل ولایت تا میدان آزادی پنج ایستگاه برای منوریل در نظر گرفته شده که شامل ایستگاه پارک شاهد، ایستگاه 30 متری دوم، مقابل اتاق بازرگانی، تقاطع بسیج و میدان  آزادی می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اعتبار امسال پروژه نیز مانند سال گذشته 68 میلیارد تومان می باشد، اظهار داشت: این در حالیست که اعتباری 10 برابر این رقم برای پروژه های منوریل در استانهای دیگر در نظر گرفته شده است./س



برچسب ها: کرمانشاه ، مسیر ، منوریل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.