سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

مشاركت و حضور گسترده مردم در انتخابات عامل اقتدار و سربلندی نظام

امروز کشور بيش از گذشته به حضور مردم و مشارکت گسترده نيازمند است و اقتدار و سربلندی نظام و مردم منوط به حضور حداکثری مردم در 24 خرداد ماه دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، استاندار زنجان در جمع مجريان انتخابات شهرستان طارم با بيان اين مطلب که سلامت انتخابات اولين و اساسی ترين کار مجريان انتخابات است گفت: نبايد به گونه ای عمل شود که بهانه ای به دشمنان و فتنه جويان داد تا به اهداف خود برسند.

رئوفی نژاد  مشارکت گسترده را وظيفه اساسی آحاد مردم دانست و افزود: همه ابزارهای دولتی جهت فراهم آوردن مشارکت عمومی و گسترده مردم در اختيار خواهد بود و لی نبايد به نفع و ضرر گروه و جريان وارد عمل شوند.

وي  ادامه داد: دقت در امنيت و نظارت بر حسن اجرا انتخابات وظيفه تک تک مجريان انتخابات شما است و نبايد بهانه به سرسپردگان و مزدوران داخلی و خارجی در خصوص ناسالم بودن انتخابات داده شود.

 استاندار زنجان  امنيت را از ديگر شرايط برگزاری انتخابات برشمرد و  ادامه داد: همه دوستان و هواداران انقلاب در داخل و خارج منتظر انتخابات هستند و ايجاد فضای امنيتی مطلوب نه تنها وظيفه نهادهای امنيتی است بلکه همگان در اين خصوص بايد احساس وظيفه کنند.

رئوفي نژاد خاطر نشان كرد :امروز کشور بيش از گذشته به حضور مردم و مشارکت گسترده نيازمند است و اقتدار و سربلندی نظام و مردم منوط به حضور حداکثری مردم در 24 خرداد ماه دارد.

  گفتنی است، در شهرستان طارم 30 هزار نفر واجد شرايط شرکت در انتخابات هستند و در اين دوره 189 صندوق رای فعال خواهند بود ./س

 

برچسب ها: مشارکت ، حضور ، اقتدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.