سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تیم بدمینتون زنان کلوای مازندران آسیایی شد

رئیس هیئت بدمینتون مازندران گفت: تیم بدمینتون کلوای مازندران با قهرمانی در مسابقات بانوان باشگاه های کشور، به عنوان نماینده ایران جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان بدمینتون زنان آسیا را بدست آورد.

شعبان زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور برای شناخت تیم قهرمان این فصل مسابقات در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد،با قهرمانی نماینده مازندران همراه بود.

وی با اشاره به صعود تیم کلوای مازندران به لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:تیم کلوا مازندران باکسب سه پیروزی برابر حریفان مقتدرانه جام قهرمانی این مسابقات را در خانه بالای سر برد.

رئیس هیئت بدمینتون مازندران گفت : در این مسابقات تیم های کلوای مازندران، تختی فارس، گاز تهران و سنگ سالک شاهرود به صورت دوره ای در سالن ورزشی سید رسول حسینی شهرستان ساری با هم رقابت کردند.

شعبان زاده با اشاره به سه پیروزی تیم کلوای مازندران یادآور شد: شاگردان آزیتا احمدی در تیم کلوای مازندران در این مسابقات تیم سنگ سالک شاهرود را 5 بر صفر، در دومین دیدار 4 بر یک تختی فارس و در حساس ترین دیدار 3بر 2 تیم گاز تهران را مغلوب کرد.

رئیس هیئت بدمینتون مازندران گفت: در مسابقات بدمینتون فصل لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور، تیم کلوای مازندران قهرمان شد و تیم های گاز تهران، سنگ سالک شاهرود و تختی فارس به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

شعبان زاده در پایان با اشاره به جشن قهرمانی و همچنین تقدیر از مربیان و بازیکنان این تیم در ساری خبر داد و افزود:تیم قهرمان کلوای مازندران با اعلام فدراسیون بدمینتون،جواز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان بدمینتون زنان آسیا را کسب کرد./س

برچسب ها: بدمینتون ، کلوا ، قهرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.