سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودکشي زن انگليسي بر اثر فشار اقتصادي

به گزارش رسانه‌هاي محلي يک زن انگليسي که دست به خودکشي زد در يادداشتي، ماليات جنجالي دولت ائتلافي اين کشور موسوم به ماليات "اتاق خواب" را عامل خودکشي خود اعلام کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي ،‌ استفاني بوتريل ۴ مي پس از برخورد با يک کاميون در بزرگراه " ام ۶" در نزديکي خانه‌اش در "سوليهول" در وست ميدلندز جان خود را از دست داد.
خانواده وي درگفتگو با "ساندي پيپل" گفتند اين مادربزرگ ۵۳ ساله در يادداشتي که از خود به جا گذاشت نوشته بود تغييرات در مزاياي بخش مسکن در انگليس عامل تصميم‌‌گيري وي براي خودکشي بوده است.
وي در نامه‌اي خطاب به پسرش استيون نيز نوشته بود :خودت را در زمينه خودکشي من سرزنش نکن. تنها دولت انگليس در اين باره شايسته سرزنش است.
استيون گفت پرداخت ۸۰ پوند بيشتر در ماه علاوه بر ۳۲۰ پوند هزينه اجاره خانه پس از طرح ماليات موسوم به "ماليات اتاق خواب" در ماه آوريل براي مادرش دشوار بود.
طبق اين قانون جديد مزاياي مسکن براي کساني که خانه آن‌ها يک اتاق اضافي دارد کاهش مي‌يابد.
طبق اعلام فدراسيون ملي مسکن اجراي اين تدابير براي ۶۶۰ هزار نفر از افرادي که در سنين اشتغال به سر مي‌برند به طور متوسط هفته‌اي ۱۴ پوند هزينه دربرخواهد داشت.
اد بالز، صدراعظم در سايه نيز دولت تحت رهبري توري در انگليس را به سوق دادن مردم اين کشور به سوي پرتگاه نااميدي متهم کرد.
هزاران نفر از مردم انگليس اوايل مارس با برگزاري تظاهرات در بيش از ۵۰ شهر و منطقه در سراسر اين کشور از دولت خواستند کاهش مزاياي مسکن براي کساني که اتاق خواب اضافي دارند را لغو کند.









تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.