سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی بودجه 92 در صحن علني/

كوچك‌زاده: اين گونه بررسي لايحه بودجه کلاه سر خود گذاشتن است

نماينده مردم تهران در جريان بررسي لايحه بودجه طي اخطاري گفت: اين گونه بررسي کردن لايحه بودجه کلاه بر سر خود گذاشتن است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ مهدي کوچک زاده نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در جلسه علني امروز در اخطار قانون اساسي و در واکنش به عدم تخصيص منابع صندوق توسعه ملي به بخش هاي مختلف از جمله مسکن و کشاورزي، گفت: آقايان مي گويند؛ منابع صندوق توسعه ملي براي زمان جنگ و اضطرار است.

وي در ادامه با بيان اينکه در حال حاضر به جاي 2 ميليون و 700 هزار بشکه، يک ميليون و 300 هزار بشکه درآمد نفتي کشور شده است، گفت: از نفتي که به فروش مي رود نيز تمام پول را نمي توانيم وصول کنيم، لذا کي مي خواهيم پول صندوق توسعه ملي را خرج کنيم؟
کوچک زاده ادامه داد: آقايان الفاظي به کار مي برند مبني بر اينکه پول پرقدرت وارد بازار شده است که اين حرف ها عوامفريبي است و اين‌‌آقايان حتي معني پول پرقدرت را هم نمي دانند که بنده حاضرم با آنها مناظره کنند.

نماينده مردم تهران ادامه داد: خط اعتباري بانک مرکزي که براي مسکن مهر قرار داده شده بود، از بند 2 حذف شده است که با حذف اين بند مي خواهيد ميلياردها سرمايه مردم را تبديل به خاک کنيد.

وي با بيان اينکه اين گونه بررسي کردن بودجه کلاه بر سر خودمان گذاشتن است، تصريح کرد: شما مي خواهيد قانون را اجرا کنيد، 10 درصد از صندوق توسعه ملي را به منظور ارائه تسهيلات در اختيار بخش کشاورزي و صنعت قرار دهيد.

باهنر در پاسخ به تذکر کوچک زاده، اظهار داشت: مجلس جاي مناظره نيست و شما مي توانيد در دانشگاه مناظره کنيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کوچک زاده ، لایحه ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.