سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی بدون قرآن و ولایت معنا ندارد

سرتیپ پاسدار فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بدون قرآن و ولایت معنا ندارد چرا که در آن دیگر روحی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی مقدم در سومین همایش تکریم حافظان قرآن کریم با بیان این مطلب افزود: ما به عنوان جامعه انسانی ، ایران و اسلامی همه به قران نیازمندیم.

وی ادامه داد: فرق پلیس در جمهوری اسلامی با پلیس سایر کشورهای دنیا در این است که ما مجری احکام قرآن هستیم و تمام احکام نیروی انتظامی ما بر اساس احکام شرعی بنا شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا با اشاره به این که نیروی انتظامی باید مثل روحانیت باشد اظهار داشت: نیروی انتظامی باید تسلطی نسبی به احکام دینی و قرآن داشته باشد و همچنین خودش نیز عامل باشد چرا که در این صورت می تواند در مردم نفوذ پیدا کند.

سردار احمدی مقدم با اشاره به این که یک سوم قرآن در خصوص معاد است تصریح کرد: حافظ قرآن بودن فضیلت خیلی مهمی است در صورتی که همراه با پیروی از ولایت باشد. و همچنین عمل به قرآن، اگر به قرآن و ولایت تمسک پیدا کردید هرگز گمراه نمی شوید.

سردار احمدی مقدم با تاکید بر این که اگر می خواهید در فتنه گمراه نشوید باید در کشتی ولایت سوار شوید اذعان داشت: قرآن و ولایت دو اصل جدایی ناپذیر  هستند. عمل به قرآن پیروی از ولایت است امروز بیگانگان نمی گذارند که اسلام چهره واقعی خود را نشان دهد هر چند که به جایی نمی رسند چرا که این دین خدا است و تضمین شده است./ز


 

برچسب ها: پاسدار ، قران ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.