سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور مدیرعامل باشگاه نفت تهران:

در خصوص ابراهیم زاده هنوز تصمیم نگرفته ایم/مکانی اعلام کرده تیم اول و آخرش نفت است

مشاور مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: بازیکنان نفت تمایل دارند فصل آینده هم در این تیم بازی کنند.

امیرعباس احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه تیم فوتبال نفت تهران در لیگ پنجم شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم فولاد سهمیه آسیایی را از دست داد.

وی ادامه داد: باشگاه از عملکرد منصور ابراهیم زاده مربی تیم رضایت دارد ما در نیم فصل اول بودیم اما در نیم فصل دوم کمی افت کردیم تا اینکه با مدیریت ابراهیم زاده بازیکنان هماهنگی لازم را دوباره به دست آوردند.

احمدی در خصوص اینکه آیا ابراهیم زاده یا بازیکنان در لیگ آینده همراه تیم می مانند یا خیر گفت: در این باره هنوز جلسه ای تشکیل نداده ایم. ابراهیم زاده مربی بسیار خوبی در ایران و آسیا است وی نیز باید تصمیم بگیرد که تمایل دارد با ما همکاری اش را ادامه دهد یا خیر.
خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بازیکنان یک دستی بودند و نفتی ها به دور از حاشیه بازی کردند همین عامل سهم بسزایی در موقعیت تیم داشت اکثر آنها اعلام کرده اند که برای فصل آینده مشتاق هستند تا با نفت تهران قرار دادشان را تمدید کنند به خصوص سوشا مکانی که با صراحت گفته است نفت تیم اول و آخرش است و قصد ندارد از این تیم جدا شود.
 
وی با اشاره به عملکرد قابل قبول رحیم زهیری پدیده تیم نفت تهران درباره این بازیکن گفت: رحیم زهیری بازیکن خوزستانی تیم هرچند بازیکن شناخته شده نبود اما با انجام بازیهای قابل قبول خود را به عنوان پدیده معرفی کرد وی از طرف همین تیم چهره شده است ضمن اینکه رضا نوروزی را در حالی از فولاد گرفتیم که دو سال در لیست فروش و مصدوم بود، نفت تهران با کمک پزشکان کار بلد آسیب دیدگی وی را درمان کرد و نوروزی را به نیم فصل دوم رساند وی هم خود را ثابت کرد و قابلیت هایش را نشان داد.

احمدی درباره لیگ امسال فوتبال گفت: از وضعیت بازیها و مسابقات رضایت داشتیم اما وضعیت میزبانی ها راضی کننده نبود، مسئولان فوتبالی بسیاری از امکانات بلیط فروشی را از ما محروم کردند و در خصوص زمین مسابقه ای که میزبان بودیم هم مشکلاتی داشتیم اما به طور کلی لیگ رضایت بخشی بود.

 مشاور سرپرست باشگاه نفت تهران در خصوص وضعیت مالی باشگاه نفت تهران اذعان کرد: وزارت نفت حمایت های مالی خود را به باشگاه بسیار محدود کرده است، به همین دلیل  برای تامین مالی به موسسه های خصوصی روی آوردیم./مح
برچسب ها: مشاور ، مدیر ، عامل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.