سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

مصوبات کلان سفر استانی دولت در اجرا با مشکل مواجه اند

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر همه پروژه های مصوب سفرهای استانی دولت برای کرمانشاه عملیاتی شوند تحول قابل توجهی در استان ایجاد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عبدالرضا مصری در خصوص وضعیت اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور در کرمانشاه گفت: برخی پروژه ها انجام شده و به بهره برداری رسیده اند اما تعدادی از طرح ها هنوز عملیاتی نشده اند.

وی افزود:طرح هایی که از نظر حجم و اعتبار کوچک تر بودند زودتر اجرا شده و به بهره برداری رسیده اند، اما انجام پروژه های بزرگ که  زمینه پیشرفت و تحول را در استان فراهم می کنند در اجرا با مشکل مواجه هستند.

مصری در خصوص طرح های اجراشده ،اظهار داشت: طرح آبرسانی از سد گاوشان به خوبی انجام شد و با تبدیل میزان زیادی از اراضی دیم به آبی تاثیر بسزایی در افزایش محصولات کشاورزی استان داشت. همچنین پتروشیمی پلیمر نیز از دیگر طرح های اجرا شده در استان است که گام بزرگی به سوی خودکفایی و پیشرفت صنایع استان بوده است.

وی افزود: کارخانه خودروسازی کرمانشاه از جمله طرح هایی است که با گذشته این همه مدت از زمان تصویب هنوز به بهره برداری نرسیده و ساخت آن با این تاخیر از عجایب  است.

مصری با اشاره به وضعیت پالایشگله آناهیتا از آن به عنوان مهمترین مصوبه سفر استانی دولت نام برد و گفت: با وجود اقدامات خوبی که در ابتدا برای اجرای این مصوبه انجام شد، به علت مشکلاتی متوقف گشت که امیدواریم با اقدامات انجام شده این پروژه اقتصادی بسیار مهم به سرانجام برسد.

وی همچنین با اشاره به تخصیص 30 درصدی اعتبارات عمرانی استان در سال گذشته، این امر  را باعث توقف 70 درصد پروژه های استان دانست و با تاکید بر اینکه عدم تخصیص اعتبار فقط مختص استان کرمانشاه نیست، یادآوری کرد: کل کشور به صورت مقطعی با مشکل عدم تخصیص اعتبار مواجه است، اما این روند گذراست و امیدواریم وضعیت بهتر شود./س


برچسب ها: کرمانشاه ، مصوبات ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.