سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

راهیابی دو خوزستاني به مرحله نهايي جشنواره بین المللی ادبیات داستانی گولان

دو داستان نويس خوزستاني به مرحله نهايي جشنواره بین المللی ادبیات داستانی گولان راه يافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ دبيرخانه نخستين جشنواره بین المللی ادبیات داستانی گولان از «شاهين بيرگاني» و «آرميتا مرادي» نويسندگان خوزستاني كه به مرحله نهايي اين جشنواره رسيده اند دعوت كرد تا در آئين افتتاح و اختتام اين جشنواره شركت كنند.

شاهين بيرگاني در بخش جشنواره جشنواره ها كه 178 نویسنده با 270 اثر شركت كرده اند و نيز آرميتا مرادي در بخش حجاب، عفاف و پایداری كه 211 نویسنده با380 اثر شركت دارند جواز ورود به مرحله نهايي را پيدا كرده اند.

در بخش بین المللی در مجموع 144 اثر از 64 نویسنده به زبان کردی و 139 اثر نیز از 43 نویسنده به زبان عربی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

همچنين در بخش بین المللی نویسندگان و ادبای کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، قطر، لبنان، مصر و سوریه در این جشنواره شرکت کرده اند.

نخستين جشنواره بین المللی ادبیات داستانی گولان كه در تاريخ 24 و 25 اردي بهشت ماه جاري در شهرستان سنندج برگزار مي شود 933 اثر ادبی از 496 نویسنده داخلی و خارجی دريافت كرده است.

شاهين بيرگاني با 15 سال سن از اهواز تاكنون توانسته در چند جشنواره هاي استاني و كشوري در بخش داستان لوح تقدير دريافت كند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.