سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمر مسکن مهر 100 سال است

رئيس انجمن انبوه سازان مسکن از رعايت همه اصول مهندسي، فني و استانداردهاي ايمني در ساخت مسکن مهر خبر داد و گفت: استفاده از بتن هاي مسلح در اسکلت اين ساختمان ها عمر اين مسکن ها را تا بيش از يکصد سال هم افزايش داده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ ايرج رهبر تاکيد کرد: انبوه سازاني که در ساخت واحدهاي طرح مسکن مهر مشارکت دارند به خوبي از فناوري هاي نوين و تازه صنعتي سازي استفاده مي کنند و با توجه به نظارت عالي و مياني که وزارت راه و شهرسازي و نهادهاي نظارتي دارند در طرح مسکن مهر از مصالح مورد تاييد و استاندارد استفاده مي شود.

وي به متقاضيان مسکن مهر اطمينان داد کيفيت و مقاومت اين ساختمان ها از بسياري از مسکن هايي که حتي در داخل پايتخت نيز ساخته مي شود بيشتر است براي اينکه ممکن است در داخل شهر تهران برخي افراد که دانش و تجربه مسکن سازي ندارند در اين حرفه اشتغال داشته باشند اما در طرح هاي مسکن مهر در سراسر کشور اين موضوع به هيچ وجه ديده نمي شود.

ايرج رهبر گفت: حدود 13 هزار مسکن در شهر جديد انديشه در دست ساخت داريم که به زودي واگذار خواهد شد.

وي افزود: در شهر جديد پرديس و شهر جديد پرند هم مسکن زيادي در قالب طرح مهر آماده شده است و به زودي واگذاري آنها آغاز مي شود.

رئيس انجمن انبوه سازان مسکن با بيان اينکه وزير مسکن و شهرسازي و ديگر مسئولان اين حوزه به طور مرتب و با فاصله زماني کم از ساخت مسکن مهر بازديد مي کنند گفت: البته ممکن است در ميان چند ميليون مسکني که ساخته مي شود برخي موارد هم اصول کيفي و استاندارد ايمني رعايت نشود که حتما بسيار اندک است و نمي توان به کل طرح تعميم داد.

وي افزود: اين نظارت و اعمال استاندارد در سراسر کشور صورت مي گيرد و ممکن است در داخل ساختمان و مانند درب و پنجره يا نقاشي ساختمان برخي نارسايي ها وجود داشته باشد که آن هم کنترل مي شود اما اسکلت بندي اين ساختمان ها بسيار مستحکم تر از بيشتر ساخت و سازهاي داخل شهر است.

ايرج رهبر درباره آسانسور هم گفت: اين تاسيسات با نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملي استاندارد نصب مي شود و شهروندان اطمينان داشته باشند که همه موارد ايمني و استاندارد رعايت مي شود./س
برچسب ها: مسکن ، مهر ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.