سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

عامل افزايش قيمت‌ها اصناف هستند يا كارخانه‌هاي توليدي؟

رييس مجمع امور صنفي توليدي و خدمات فني اهواز با بيان اين‌كه اصناف در افزايش قيمت‌ها دخيل نيستند، گفت: كارخانه‌هاي توليدي اقدام به افزايش قيمت توليدات خود مي‌كنند و اصناف ناچارند كالاهاي خود را با اين قيمت عرضه كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عبدالمجيد وحيدي عنوان‌كرد: مردم ميزان خريد خود را با توجه به شرايط بازار انجام مي‌دهند؛ يعني زماني كه قيمت يك كالا مقداري افزايش يابد اقدام به خريد آن به ميزان زيادي مي‌كنند. در اين ميان بازار با تقاضاي زياد يك كالا مواجه مي‌شود.

وي افزود: در چند روز اخير بازار شكر با نوساناتي مواجه بود كه موجب كمبود اين كالا شد. اين شرايط ناشي از مشكلات كارخانه‌هاي توليدكننده شكر و واسطه‌ها بود. خوشبختانه با همكاري سازمان صنعت معدن و تجارت بازار اين كار تعديل شد.

رييس مجمع امور صنفي توليدي و خدمات فني اهواز بيان‌كرد: از اوايل ارديبهشت‌ماه كارخانه‌هاي توليدكننده روغن قيمت اين محصول را 35 درصد افزايش دادند اما با پيگيري‌هاي صورت گرفته هم‌اكنون قيمت روغن 10 درصد كاهش يافته‌است.

وحيدي با اشاره به افزايش تقاضا براي مرغ در ماه مبارك رمضان خاطرنشان‌كرد: براي ذخيره‌سازي گوشت مرغ سازمان صنعت و تجارت و شركت پشتيباني امور دام، دان مرغ را در اختيار مرغداران قرار مي‌دهد تا توليدكنندگان اقدام به توليد بيشتر مي‌كنند.

وي اظهارداشت: با توجه به بازرسي‌هايي كه ماهانه انجام مي‌شود 4 درصد از كل تخلفات صورت گرفته مربوط به خرده‌فروشان بوده و بخش اعظم آن توسط كارخانه‌هاي توليدي صورت گرفته است./س


برچسب ها: عامل ، افزایش ، قیمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.