سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجليل تنها بازمانده «نقاشي قهوه خانه اي» در ارسباران

همزمان با سالروز بزرگداشت فردوسي، نكوداشت استاد «منصور وفايي» تنها بازمانده نقاشي قهوه خانه اي سه شنبه 24 ارديبهشت ساعت 18 در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، در اين مراسم ضمن  تجليل از فعاليت هنري استاد «منصور وفايي» در به تصوير كشيدن داستان هاي شاهنامه، ويژه برنامه ضرب زورخانه اي و نمايشگاهي در آثار وي از 23 تا 28 ارديبهشت برگزار مي شود.  
استاد«منصور وفايي» نقاشي را نزد علي اكبر نجم آبادي از شاگردان كمال الملك فرا گرفت و تاكنون موفق به دريافت 10 تقديرنامه و برگزاري 15 نمايشگاه انفرادي شده است وي همچنين تاكنون تصويري گري بيش از صد پرده با موضوعاتي چون تركيب بند محتشم، داستان رستم و سهراب، دوران اساطيري تا معاصر و ... را در كارنامه هنري خود ثبت كرده است.
تصويرگري زندگي نامه حضرت عبدالعظيم الحسني(ع)در اسفند ماه سال گذشته  از جمله آخرين آثار هنري تنها بازمانده نقاشي قهوه خانه اي است كه موفق به دريافت تقديرنامه از وزير فر هنگ و ارشاد اسلامي شد.  
علاقه‌مندان جهت حضور در اين نشست و بازديد از نمايشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هاي 20-22872818تماس بگیرند. /ص
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.